Front desk officer (Cod 1311)

Angajator: WeDOHR
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Echipa WeDoHR, cu o experiența de peste 10 ani in domeniul Resurselor Umane oferă servicii complete, profesionale si dedicate nevoilor specifice ale clienților in sfera managementului resurselor umane.
    Rolul WEDOHR, ca furnizor de servicii de recrutare pentru clientii nostri, este acela de a permite companiilor sa se concentreze pe dezvoltarea afacerilor, iar WEDOHR sa ii ajute sa gaseasca cei mai potriviti candidati pentru organizatiile lor.

    Cerinte

    •Studii superioare,
    •Cunoştinţe bune de utilizare PC;
    •Limba engleza – nivel mediu;
    •Abilităţi de rezolvare de probleme;
    •Abilităţi de planificare şi organizare;
    •Orientare catre client si rezultate;
    •Abilitati de comunicare si negociere;
    •Initiativa personala si implicare;
    •Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa;
    •Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre solutii si nu catre probleme;
    •Dorinta de dezvoltare personala;
    •Flexibilitate in modalitatea de abordare si rezolvare a sarcinilor profesionale.

    Responsabilitati

    •Ajuta la indepinirea obiectivelor cursurilor intensive open de adulti si copii;
    •Mentine si dezvolta baza de date cu clientii Asociatiei.
    •Prezinta ofertele si acorda asistenta de specialitate clientilor;
    •Promoveaza imaginea firmei si a serviciilor oferite (sustine prezentari la sediul clientului);
    •Preia apelurile telefonice si ofera informatiile necesare;
    •Demonstreaza solicitudine si interes fata de problemele concrete formulate de clienti;
    •Face propuneri si implementeaza metode de crestere a satisfactiei clientilor;
    •Participa la elaborarea strategiei de marketing si punerea in practica a acesteia;
    •Contribuie la realizarea si implementarea campaniei de promovare/ vanzare a cursurilor pentru copii;
    •Raspunde prompt si corect la fiecare solicitare de colaborare din partea clientilor;
    •Efectueaza follow-up la potentialul client;
    •Raspunde si mentine relatia cu clientii pe toata perioada de derulare a contractului cu acestia;
    •Se informeaza asupra evenimentelor de interes pentru organizatie (targuri, conferinte, etc) si se ocupa de participarea Asociatiei;
    •Pregateste materialele si participa activ la toate evenimentele de interes pentru companie;
    •Preia cererile de oferta de la potentialii clienti in cadrul manifestarilor.
    •Intampina vizitatorii si raspunde nevoilor acestora:;
    •Inlocuieste persoane din cadrul receptiei, in cazul unor evenimente deosebite sau in urma unor solicitari pentru proiecte speciale;
    •Asigura circuitul informatiilor in cadrul asociatiei conform cerintelor ;
    •Asigura arhivarea documentelor prin dezvoltarea si mentinerea unui sistem de indosariere adecvat.