Front desk officer (Cod 1311)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WeDOHR active.


Vezi toate job-urile Front desk officer (Cod 1311) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: WeDOHR
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    •Studii superioare,
    •Cunoştinţe bune de utilizare PC;
    •Limba engleza – nivel mediu;
    •Abilităţi de rezolvare de probleme;
    •Abilităţi de planificare şi organizare;
    •Orientare catre client si rezultate;
    •Abilitati de comunicare si negociere;
    •Initiativa personala si implicare;
    •Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa;
    •Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre solutii si nu catre probleme;
    •Dorinta de dezvoltare personala;
    •Flexibilitate in modalitatea de abordare si rezolvare a sarcinilor profesionale.

    Responsabilitati

    •Ajuta la indepinirea obiectivelor cursurilor intensive open de adulti si copii;
    •Mentine si dezvolta baza de date cu clientii Asociatiei.
    •Prezinta ofertele si acorda asistenta de specialitate clientilor;
    •Promoveaza imaginea firmei si a serviciilor oferite (sustine prezentari la sediul clientului);
    •Preia apelurile telefonice si ofera informatiile necesare;
    •Demonstreaza solicitudine si interes fata de problemele concrete formulate de clienti;
    •Face propuneri si implementeaza metode de crestere a satisfactiei clientilor;
    •Participa la elaborarea strategiei de marketing si punerea in practica a acesteia;
    •Contribuie la realizarea si implementarea campaniei de promovare/ vanzare a cursurilor pentru copii;
    •Raspunde prompt si corect la fiecare solicitare de colaborare din partea clientilor;
    •Efectueaza follow-up la potentialul client;
    •Raspunde si mentine relatia cu clientii pe toata perioada de derulare a contractului cu acestia;
    •Se informeaza asupra evenimentelor de interes pentru organizatie (targuri, conferinte, etc) si se ocupa de participarea Asociatiei;
    •Pregateste materialele si participa activ la toate evenimentele de interes pentru companie;
    •Preia cererile de oferta de la potentialii clienti in cadrul manifestarilor.
    •Intampina vizitatorii si raspunde nevoilor acestora:;
    •Inlocuieste persoane din cadrul receptiei, in cazul unor evenimente deosebite sau in urma unor solicitari pentru proiecte speciale;
    •Asigura circuitul informatiilor in cadrul asociatiei conform cerintelor ;
    •Asigura arhivarea documentelor prin dezvoltarea si mentinerea unui sistem de indosariere adecvat.