Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Support Engineer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile StarTech Team active.Vezi toate job-urile Support Engineer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | StarTech Team |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.09.2018 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
• Experienta dovedita pe sistem de operare Windows Server;
• De preferat Experienta pe o functie similara;
• Bune cunostinte a platformelor de server Windows ( Windows Server 2008-2016, Windows Small Business Server / Windows Server Essentials Foundation);
• Cunostinte in gestionarea si configurarea Microsoft Exchange Servers (2007 - 2016) + Office 365;
• Foarte bune cunostinte si experienta in lucrul cu Microsoft Active Directory (Identity Management, Maintenance, Check & Fix);
• Cunostinte de administrare SAN;
• Cunostinte in lucrul cu instrumente de virtualizare (VMware, Hyper-V, Xen Server etc);
• Experienta in lucrul cu diverse sistemele de backup;
• Cunostinte solide si experienta in lucrul cu produse Antivirus din clasa Business;
• Cunostinte solide si experienta in gestionarea monitorizarii de servere si dispozitive de retea;
• Abilitate de a se adapta rapid si a se alinia cerintelor si prioritatilor companiei;
• Cunostinte basic de networking;
• Cunostiinte de configurare firewall (Windows Firewall & Third Party Software Tools);
Atributii:
• Asigura suport de nivel 2, pentru clientii ClassIT cat si intern companiei;
• Analizeaza cereri de suport trimise de catre clientii nostri prin telefon, e-mail sau online;
• Actualizeaza in timp util fiecare cerere atribuita departamentului;
• Se documenteaza (si testeaza) corect cu privire la solicitarile primite (tickete) si ia masurile propriu-zise de solutionare;
• Este responsabil pana la final pentru toate ticketele alocate;
• Creeaza rapoarte de analiza specifice fiecarui client cat si recomandari de imbunatatire a lucrului cu clientii si a infrastructurilor lor;
• Creeaza eventuale cereri de modificare si de intretinere inainte de implementare;
• Mentine sisteme de operare/resurse ale serverelor clientilor in buna stare de functionare;
• Instruire tehnica pe proiecte/instrumente nou integrate in cadrul ClassIT a colegilor;
• Documentatie tehnica pentru noi implementari ClassIT (documentatia server-ului, politici de backup, procese de lucru, etc);
• Abordare potrivita in comunicarea directa cu toti clientii interni si externi, pe termen lung;
• Stransa colaborare cu colegii pentru asigurarea unui standard inalt de livrare a serviciilor la clientii ClassIT;
• Desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele de calitate;
Beneficii:
- suport pentru îmbunătățirea continua a cunoștințelor în cadrul unei echipe cu experiență de peste 10 ani în domeniu;
- atmosferă de lucru degajată, luni – vineri;
- salariu atractiv, în funcție de experiență;
- expunere la clienți internaționali, proiecte variate și interesante;
- echipa tanara, lucru dinamic;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Support Engineer (FinStarter Program) Aplica fara CV | |
Functional Customer Support Engineer (FinStarter Program) Aplica fara CV | |
Endpoint Security Support Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (495) |
Raporteaza eroarea la