Support Engineer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile StarTech Team active.


Vezi toate job-urile Support Engineer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: StarTech Team
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    • Experienta dovedita pe sistem de operare Windows Server;
    • De preferat Experienta pe o functie similara;
    • Bune cunostinte a platformelor de server Windows ( Windows Server 2008-2016, Windows Small Business Server / Windows Server Essentials Foundation);
    • Cunostinte in gestionarea si configurarea Microsoft Exchange Servers (2007 - 2016) + Office 365;
    • Foarte bune cunostinte si experienta in lucrul cu Microsoft Active Directory (Identity Management, Maintenance, Check & Fix);
    • Cunostinte de administrare SAN;
    • Cunostinte in lucrul cu instrumente de virtualizare (VMware, Hyper-V, Xen Server etc);
    • Experienta in lucrul cu diverse sistemele de backup;
    • Cunostinte solide si experienta in lucrul cu produse Antivirus din clasa Business;
    • Cunostinte solide si experienta in gestionarea monitorizarii de servere si dispozitive de retea;
    • Abilitate de a se adapta rapid si a se alinia cerintelor si prioritatilor companiei;
    • Cunostinte basic de networking;
    • Cunostiinte de configurare firewall (Windows Firewall & Third Party Software Tools);

    Responsabilitati

    Atributii:
    • Asigura suport de nivel 2, pentru clientii ClassIT cat si intern companiei;
    • Analizeaza cereri de suport trimise de catre clientii nostri prin telefon, e-mail sau online;
    • Actualizeaza in timp util fiecare cerere atribuita departamentului;
    • Se documenteaza (si testeaza) corect cu privire la solicitarile primite (tickete) si ia masurile propriu-zise de solutionare;
    • Este responsabil pana la final pentru toate ticketele alocate;
    • Creeaza rapoarte de analiza specifice fiecarui client cat si recomandari de imbunatatire a lucrului cu clientii si a infrastructurilor lor;
    • Creeaza eventuale cereri de modificare si de intretinere inainte de implementare;
    • Mentine sisteme de operare/resurse ale serverelor clientilor in buna stare de functionare;
    • Instruire tehnica pe proiecte/instrumente nou integrate in cadrul ClassIT a colegilor;
    • Documentatie tehnica pentru noi implementari ClassIT (documentatia server-ului, politici de backup, procese de lucru, etc);
    • Abordare potrivita in comunicarea directa cu toti clientii interni si externi, pe termen lung;
    • Stransa colaborare cu colegii pentru asigurarea unui standard inalt de livrare a serviciilor la clientii ClassIT;
    • Desfasurarea activitatii in conformitate cu standardele de calitate;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - suport pentru îmbunătățirea continua a cunoștințelor în cadrul unei echipe cu experiență de peste 10 ani în domeniu;
    - atmosferă de lucru degajată, luni – vineri;
    - salariu atractiv, în funcție de experiență;
    - expunere la clienți internaționali, proiecte variate și interesante;
    - echipa tanara, lucru dinamic;