Complaints Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Complaints Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Cerinte:
    Persoana proactiva
    Abilitati excelente de relationare interpersonala
    Orientare catre client
    Capacitatea de prioritizare si respectare a deadline-urilor
    Capacitate de negociere a solutiilor oferite pacientului
    Experienta anterioara in gestionarea relatiilor cu clientii (min 2 ani)
    Experienta anterioara in corespondenta scrisa cu clientii este un plus
    Capacitate de lucru in echipa
    Capacitatea de a lucra sub presiune
    Capacitatea de a evalua şi a lua decizii prompte
    Limba engleza – scris
    Cunostinte Excel nivel mediu

    Responsabilitati

    Atributii:

    Solutionarea reclamatiilor scrise venite de la clienti
    Colaborarea cu departamentele relevante pentru rezolvarea si asigurarea unui raspuns la reclamatii
    Intocmirea de raspunsuri scrise catre client
    Intocmirea de raportari lunare catre unitati si management
    Sustinerea de traininguri catre echipele din unitati (pe zona de prevenire si raspuns rapid la sesizarile “on the spot”)
    Medierea unor reclamatii prin participarea la discutii intre client si companie

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (63)