Administrator cladiri

Angajator: RCS & RDS
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Galati
  • Actualizat la: 16.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    -experienta de minim 2 ani pe un post similar;
    -absolvent de studii medii tehnice sau superioare (absolvirea unei facultati tehnice prezinta avantaj);
    -cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, e-mail, cunostine Internet);
    -carnet de conducere Cat. B
    -aptitudini de planificare,organizare si control al activitatii, initiativa;
    -capacitate de a lucra cu termene limita;
    -orientare catre respectarea regulilor si a procedurilor;
    -sa fie un bun gospodar.

    Responsabilitati

    - raspunde de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii administrative;
    - asigura pastrarea in conditii bune a cladirii, mobilierului, arhivei, sistemelor electrice si de instalatii ale cladirii, in baza evaluarilor perioadice si planificarii reviziilor;
    - alcatuirea, gestionarea si eficientizarea bugetulului de cheltuieli al departamentului Administrativ;
    - asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii (apa, canalizare, incalzire);
    - intocmirea pontajelor de prezenta pentru angajatii din departamentul Administrativ;
    -supravegherea si controlul personalului de curatenie din cadrul departamentului Administrativ si urmarirea calitatii muncii acestora;
    -intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul financiar, pentru decontari;
    -asigurarea protocolului delegatiilor sosite;
    -asigurarea instruirii pe linie de protectia muncii a personalului din subordine;