Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Administrator cladiri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.Vezi toate job-urile Administrator cladiri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Digi | RCS RDS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
Experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
Absolvent de studii medii tehnice sau superioare (specializarile tehnice reprezinta un avantaj);
Cunostinte medii de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);
Permis de conducere, categoria B;
Aptitudini de planificare, organizare si control privind activitatea desfasurata;
Atitudine proactiva.
Raspunde de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii administrative;
Asigura pastrarea in conditii bune: a cladirilor, mobilierului, arhivei, sistemelor electrice si de instalatii ale cladirii (in baza evaluarilor perioadice si a planificarii reviziilor);
Alcatuieste, gestioneaza si eficientizeaza bugetul de cheltuieli corespunzator departamentului Administrativ;
Intocmeste pontajele de prezenta pentru angajatii din departamentul Administrativ;
supravegheaza si controleaza personalul de curatenie din cadrul departamentului Administrativ;
Asigura intocmirea receptiilor si a bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si raspunde de predarea receptiilor la biroul financiar, pentru decontari;
Asigura activitatille de protocol la primirea delegatiilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Project Manager Facility Management (f/m) BUCURESTI, | |
People Specialist (Employee Services) BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national | |
Junior Office Assistant BUCURESTI, Ilfov, |
Raporteaza eroarea la