Specialist Marketing (Dep. Marketing Persoane Juridice)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing (Dep. Marketing Persoane Juridice) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte


    Studii superioare finalizate cu licenta in marketing sau domenii conexe;
    Minim 2 ani de experienta pe un post similar;
    Experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaj;
    Limba engleza nivel avansat;
    Bune abilitati de operare PC, cunostinte de raportare si analiza;
    Agilitate;
    Orientare colaborativa;
    Orientare catre client;
    Orientare spre rezultate si imbunatatire continua;

    Responsabilitati


    Asigura comunicarea permanenta si in timp util a tuturor actiunilor de marketing dedicate segmentului de clienţi alocat pe toate canalele de distributie;
    Colectează, centralizează şi analizează informaţii şi input din partea forţei de vânzări cu privire la segmentul de clienţi alocat;
    Utilizează datele privind clienţii în realizarea planurilor de acţiuni menite să răspundă nevoilor acestora;
    Contribuie la definirea si implementarea planului de actiuni destinat imbunatatirii relatiei cu partenerii in vederea cresterii gradului de penetrare a produselor Groupama in respectivele portofolii de clienti;
    Elaborează analiza concurentei in ceea ce priveste canalele de distributie pe segmentul de clienţi alocat, în colaborare cu dep. Cercetare si Analiză;
    Contribuie la dezvoltarea canalelor alternative de distributie (inclusiv a telemarketing-ului) destinate segmentului de clienţi alocat în baza analizei concurentei, a experientei pietelor internationale si a nevoilor clientilor / potentialilor clienti;
    Participă în cadrul proiectelor de dezvoltare a canalelor de distribuţie existente.