Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent/ Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Asistent/ Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.08.2018 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
Candidatul ideal:
- este proactiv și nu asteaptă ca lucrurile să se întâmple de la sine ;
- are o atitudine profesională, vorbește politicos, cu calm ;
- nu îi este teamă să fie persuasiv sau să își spună opinia, sigur, cu diplomație ;
- are atitudine pozitivă, are foarte bune abilități de gestiune a timpului și a mai multor activități în paralel;
- nu se plictisește să facă sarcini repetitive ;
- îi place să primească feedback constant, pentru a evita comunicarea ineficientă;
- este modest, integru, dornic de muncă și descurcăreț.
Cerințe profesionale:
- foarte bune abilități de utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) ;
- limba engleza nivel avansat;
- experiența de minim 2 ani pe o pozitie similară .
Calități și aptitudini:
- Inițiativa și abilitatea de lucru în echipă;
- Capacitatea de comunicare;
- Confidențialitatea;
- Simțul estetic;
- Politețea.
- păstrarea contactului cu furnizorii companiei;
- organizarea spațiului de birou și menținerea livrărilor de papetărie si produse de protocol;
- menținerea stării biroului și organizarea reparațiilor necesare;
- menținerea și dezvoltarea relației cu administrația clădirii de birouri;
- organizarea evenimentelor companiei
- menținerea legăturii cu agențiile de turism, de voiaj etc. și organizarea delegațiilor colegilor ;
- actualizarea Intranetului companiei;
- alte activități de secretariat și administrative;
- suport pentru departamentul financiar
- contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- un mediu de lucru profesional și plăcut;
- independență în îndeplinirea atribuțiilor;
- pachet salarial atractiv bazat pe experiență și rezultate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Office Manager BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (56) |
Raporteaza eroarea la