Asistent/ Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Asistent/ Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - este proactiv și nu asteaptă ca lucrurile să se întâmple de la sine ;
    - are o atitudine profesională, vorbește politicos, cu calm ;
    - nu îi este teamă să fie persuasiv sau să își spună opinia, sigur, cu diplomație ;
    - are atitudine pozitivă, are foarte bune abilități de gestiune a timpului și a mai multor activități în paralel;
    - nu se plictisește să facă sarcini repetitive ;
    - îi place să primească feedback constant, pentru a evita comunicarea ineficientă;
    - este modest, integru, dornic de muncă și descurcăreț.

    Cerințe profesionale:

    - foarte bune abilități de utilizare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) ;
    - limba engleza nivel avansat;
    - experiența de minim 2 ani pe o pozitie similară .

    Calități și aptitudini:

    - Inițiativa și abilitatea de lucru în echipă;
    - Capacitatea de comunicare;
    - Confidențialitatea;
    - Simțul estetic;
    - Politețea.

    Responsabilitati

    - păstrarea contactului cu furnizorii companiei;
    - organizarea spațiului de birou și menținerea livrărilor de papetărie si produse de protocol;
    - menținerea stării biroului și organizarea reparațiilor necesare;
    - menținerea și dezvoltarea relației cu administrația clădirii de birouri;
    - organizarea evenimentelor companiei
    - menținerea legăturii cu agențiile de turism, de voiaj etc. și organizarea delegațiilor colegilor ;
    - actualizarea Intranetului companiei;
    - alte activități de secretariat și administrative;
    - suport pentru departamentul financiar

    Alte informatii

    - contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
    - un mediu de lucru profesional și plăcut;
    - independență în îndeplinirea atribuțiilor;
    - pachet salarial atractiv bazat pe experiență și rezultate.