Tehnicus Team Lead :)

Angajator: I.M HR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Probabil te intrebi de ce tehnicus. :) stai linistit/a, nu e musai nevoie sa stii sa desfaci un laptop in bucati mici-mici ca apoi sa il asamblezi la loc. Nici pe departe!
    Este important insa, sa te atraga ideea de a lucra intr-o companie care detine un software de facturare.
    Vei coordona echipa de Agenti Call Center si ii vei ghida in tot ceea ce reprezinta suportul tehnic pe care ei il ofera clientilor companiei.

    Responsabilitati

    Responsabilitatea ta principala este aceea de a ramane tu. O persoana vesela, sociabila, care stie sa motiveze oamenii pe care ii cordoneaza. Sa le oferi sprijin in gestionarea situatilor mai dificile cu anumiti clienti, sa ii ajuti sa isi evalueze munca, rezultatele, iar apoi sa ii sprijini in a deveni tot mai performanti.
    Desigur, ne-ar placea teribil sa ai un minim de 2 ani experienta pe zona Call Center si macar 1 an pe un rol de Team Lead.

    Alte informatii

    Ce vei avea de castigat? Pai...e o lista lunga, ai scos pixul si hartia?
    Sa incepem prin faptul ca ai un super salariu ? Un super sediu localizat la Unirii si un management extrem de open minded?
    Sa iti mai spunem ca vei primi regulat traininguri, formari, vei participa la teambuildinguri si te vei simti precum pestele in apa printre ei, DACA esti o persoana deschisa si sociabila?
    Hai sa discutam pe indelete, ce spui?