Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile qpas active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: qpas
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Nothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that well find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best.

    Cerinte

    Cunostinte de gestionare/arhivare documente;
    Redactare documente manageriale;
    Sociabilitate;
    Caracter moral integru;
    Onestitate, caracter discret, fidelitate si loialitate;
    Un foarte bun autocontrol;
    Bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
    Bune abilitati de prezentare;
    O foarte buna toleranta la stres si un nivel ridicat de rezistenta la oboseala;
    Studii superioare absolvite;
    Experienta: minim 2 ani intr-un rol similar;
    Engleza – nivel avansat;
    MS Office – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare);
    Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
    Mentine ordinea si curatenia in salile de sedinta, precum si programarea sedintelor;
    Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent;
    Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise);
    Completeaza borderourile pentru firmele de curierat, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri, impacheteaza coletele, inregistreaza plicurile trimise;
    Programeaza interviurile si audientele;
    Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale;
    Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri;
    Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
    Asigura o buna comunicare si urmareste fluxul documentelor in relatia cu celelalte societati ale grupului;
    Efectueaza rezervarile necesare desfasurarii in bune conditii a calatoriilor in scop de afaceri (bilete de avion, rezervari de masini, camere de hotel si orice alte rezervari ce implica deplasarea respectiva);
    Mentine legatura cu companiile de taxi si gestioneaza voucherele emise de companiile partenere;
    Mentine o buna comunicare cu personalul ce asigura curatenia in cadrul societatii;
    Sa comunice imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de munca despre care au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, precum si orice deficienta a sistemelor de protectie;

    Alte informatii

    Prin aplicarea la acest job, se consideră că avem consimțământul Dvs. implicit, pentru
    procesarea datelor cu caracter personal, de către QPAS, conform Regulamentului (UE)
    2016/679.