Consilier livrare - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Consilier livrare - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 24.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Studii liceale absolvite;
    Minim 1 an experiență în recepție marfă / logistică sau comert;
    Orientare și deschidere către client;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
    Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
    Inițiativă, flexibilitate și dinamism.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Recepţionează cantitativ și calitativ produsele în zona de livrare, în funcţie de comenzile clienților, pentru a corespunde cu facturile de însoţire a mărfii și sesizează prin sistemul informatic neregulile constatate;
    Informează persoanele implicate în procesul de livrare cu privire la neconcordanțele identificate între livrarea prevazută și factura clienţilor ;
    Menţine legătura cu clienţii în ceea ce privește statusul comenzilor;
    Prioritizeaza livrările la clienți in funcție de disponibilitatea resurselor de transport;
    Primeşte, orientează şi consiliază clienţii ori de câte ori este necesar;
    Soluționează reclamațiile clienților cu privire la livrare (reprogramează o livrare care nu s-a realizat sau relivreaza produsele neconforme etc …);
    Coordonează şi participă la încarcarea produselor în autovehicul.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Alba Iulia, Brasov,

    Brasov,

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe,

    Vezi job-uri similare (51)