Manager Platforma Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Platforma Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Profilul candidatului:
    - Dinamism,
    - Flexibilitate,
    - Adaptabilitate,
    - Gândire centrată pe productivitate şi soluţie,
    - Atitudine pro-activă.

    Responsabilitati

    Rolul tău va fi unul provocator şi suficient de energic. Va fi necesară preluarea unei echipe gata formate, învaţarea rapidă a procedurilor cu care se lucrează şi a conceptului după care funcţionăm.
    Avem nevoie de o persoană care să se ocupe de organizarea depozitului şi logisticii, de managementul echipelor, motivarea şi animarea personalului, optimizarea fluxurilor, costurilor şi raportarea activităţilor către superiorii ierarhici.



    Pentru a-ţi îndeplini şi îmbunătăţi rolul este nevoie de:
    - Performanţă,
    - Nivel bun de comunicare în limba franceză, atât scris cât şi verbal,
    - Experienţă de minim 3 ani în coordonare şi logistică,
    - Experienţă de minim 3 ani în team management,
    - Bune abilităţi de utilizare a diverselor programe PC (Excel, SAP),
    - Disponibilitate pentru diverse deplasări în scop de training,
    - Cunoştinte de protecţia şi securitatea muncii,
    - Abilităţi de organizare, analiză, sinteză şi multitasking.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.