Manager Platforma Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Manager Platforma Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Profilul candidatului:
    - Dinamism,
    - Flexibilitate,
    - Adaptabilitate,
    - Gândire centrată pe productivitate şi soluţie,
    - Atitudine pro-activă.

    Responsabilitati

    Rolul tău va fi unul provocator şi suficient de energic. Va fi necesară preluarea unei echipe gata formate, învaţarea rapidă a procedurilor cu care se lucrează şi a conceptului după care funcţionăm.
    Avem nevoie de o persoană care să se ocupe de organizarea depozitului şi logisticii, de managementul echipelor, motivarea şi animarea personalului, optimizarea fluxurilor, costurilor şi raportarea activităţilor către superiorii ierarhici.



    Pentru a-ţi îndeplini şi îmbunătăţi rolul este nevoie de:
    - Performanţă,
    - Nivel bun de comunicare în limba franceză, atât scris cât şi verbal,
    - Experienţă de minim 3 ani în coordonare şi logistică,
    - Experienţă de minim 3 ani în team management,
    - Bune abilităţi de utilizare a diverselor programe PC (Excel, SAP),
    - Disponibilitate pentru diverse deplasări în scop de training,
    - Cunoştinte de protecţia şi securitatea muncii,
    - Abilităţi de organizare, analiză, sinteză şi multitasking.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (22)