Casier

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Casier active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Responsabilităţile tale vor include:

    • Menţinerea unui nivel ridicat de satisfacţie al clienţilor.
    • Înregistrarea şi efectuarea tranzacţiilor de plată în conformitate cu politica companiei şi normele legislative în vigoare.
    • Asigurarea că plăţile se vor face într-un mod sigur, eficient, corect.
    • Respectarea procedurilor interne privind preluarea şi returnarea către Casieria Principală a mijloacelor de plată provenite din vânzări (cash, tranzacţii PIN) precum şi completarea documentelor utilizate în procedurile de lucru.
    • Menţinerea zonei de lucru aprovizionată şi curată.

    Responsabilitati

    Cunoştinţele, abilităţile şi experienţa ta includ:

    • Excelente abilităţi de comunicare şi orientare către client.
    • Atitudine pozitivă, asumarea responsabilităţii.
    • Atenţie la detalii pentru a te asigura că standardele de calitate sunt îndeplinite.
    • Adaptabilitate, rezistenţă la stres, efort, rutină şi orientare către soluţii.
    • Disponibilitatea de a lucra în schimburi şi în weekend.
    • Cunoştinţe de limbă engleză nivel mediu şi abilităţi de operare PC nivel mediu.
    • Experienţa de lucru pe casa de marcat constituie un avantaj.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariul 1519 lei NET
    - Tichete de Masa 15 lei/zi
    - Decont transport
    - Prima Concediu
    - Abonament medical
    - 15% reducere la produsele companiei
    - Al 13-lea salariu
    -Spor de weekend