Senior Auditor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe România active.


Vezi toate job-urile Senior Auditor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe România
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Boscolo & Partners este membru Crowe Global, o rețea globală de firme de consultanţă, audit şi contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe Global oferă expertiză detaliată şi transparentă în 130 de ţări din întreaga lume.
    Crowe Romania are trei birouri teritoriale, in Bucuresti, Timisoara si Cluj-Napoca si o echipa de 90 de specialisti.

    Parte a unei rețele internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din alte filiale în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi din România. În calitate de membru independent al Crowe Global, Boscolo & Partners activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.

    Cerinte


    University graduate - Economics/ Finance/Accounting;
    Excellent written and verbal communication skills in English;
    Proficient IT skills (Word, Excel, Power Point);
    Prior experience in professional services firms – 3 years;
    In progress of completing a professional qualification (ACCA/ CAFR are considered a plus).

    Skills
    Ability to focus on significant matters and to perform work assigned without supervision;
    Ability to make effective use of staff assigned;
    Availability to travel outside Bucharest together with the team assigned on specific projects;
    Commitment to achieve high professional performance and develop abilities further on;
    Maturity, self confidence and management of own time.

    Responsabilitati

    Reviews the work of allocated staff, answering fieldwork queries and ensuring that files are brought to a proper standard for supervisory or managerial review.
    Obtains an understanding of clients’ systems and procedures, and their own overall business operations and industries.
    Performs such detailed fieldwork as may be required.
    Prepares the final output of an engagement including statutory/IFRS accounts, management letters and reports, as the engagement in case may require;
    Maintains close contact with clients throughout engagements to ensure continuing good relationship and the effective completion of work.
    Keeps engagement managers adequately informed as to progress on engagements.
    Takes part in discussions at client premises or other internal meetings.
    Gets involved in on-the-job training and development of junior staff.