SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER (SOCIETATI DE LEASING)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile RIAN&Partners active.


Vezi toate job-urile SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER (SOCIETATI DE LEASING) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    •Abilitati de comunicare, lucru in transvers;
    •Capacitate de analiza si sinteza;
    •Orientare catre client, gandire structurata, spirit de echipa, rezistenta la factori de stres exterior;
    •Cunostinte limba Engleza;
    •Cunoasterea pietei auto si a produselor specifice.

    Responsabilitati

    •Coordoneaza relatia dintre companie si societatile de leasing din portofoliu;
    •Urmareste si analizeaza piata de leasing din Romania;
    •Stabileste, impreuna cu societatile de leasing, planuri de actiuni comune pentru maximizarea rezultatelor;
    •Stabileste, impreuna cu ierarhia, politica comerciala aplicata in relatia cu firmele de leasing;
    •Stabileste obiectivele anuale/semestriale;
    •Realizeaza obiectivele de vanzari directe din aria de responsabilitate alocata;
    •Mentine relatia cu clientii din zona alocata, actualizand in permanenta baza de date alocata;
    •Promoveaza vanzarile destinate persoanelor juridice;
    •Se informeaza in permanenta si in detaliu cu privire la afacerile aflate in derulare in zona de responsabilitate;
    •Actioneaza in vederea realizarii obiectivelor cantitative si calitative din aria de responsabilitate;
    •Organizeaza reuniuni de prezentare a produselor si serviciilor companiei, asigurand materialele, prezentarile si locatia necesara pentru buna desfasurare;
    •Realizeaza analize si statistici cu privire la oferta concurenta, evolutia pietei, proiecte importante, investitii in aria de responsabilitate, contribuind la deciziile luate in vederea discounturilor solicitate de catre client;
    •Pune in aplicare si anima dezvoltarea protocoalelor regionale si multiregionale (internationale);
    •Contribuie la realizarea obiectivelor cantitative si calitative;
    •Participa activ la organizarea evenimentelor, expozitiilor sau altor actiuni in aria sa de activitate;
    •Realizeaza si respecta sistemul de reporting catre Seful de Departament/Director la termenele stabilite;
    •Respecta termenele pentru sarcinile trasate de catre management;
    •Respecta regulile de confidentialitate specifice activitatii Directiilor Comerciale si Vanzari aferente postului, cu privire la: documentele primite, statistici, analize, actiuni si proiecte;
    •Asigura comunicare transversala in cadrul departamentului;
    •Respecta Regulamentul de Ordine Interna, contribuind la preintampinarea fenomenelor ce pot conduce la incalcarea acestuia;
    •Participa la elaborarea procedurilor de lucru si a instructiunilor interne specifice departamentului, respectand aplicarea acestora;
    •Indeplineste sarcinile si responsabilitatile de serviciu, conform legislatiei in vigoare si a Regulamentului de Ordine Interna;
    •Angajeaza societatea in relatiile cu tertii doar in conditiile si limitele prevazute de procedurile si normele interne;
    •Indeplineste alte sarcini specifice domeniului de activitate, stabilite de conducere;
    •Protejeaza bunurile puse la dispozitie in vederea prestarii activitatii, asigurand conditii de pastrare si utilizare a acestora in conformitate cu recomandarile producatorului si ale sefului de departament.