Contabil - real estate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Contabil - real estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    BIA HR recruteaza pentru unul din clientii sai, o importanta companie multinationala din domeniul Real Estate, o persoana care sa ocupe pozitia de Contabil.

    - Studii superioare cu profil economic;
    - Experienta de 3 ani intr-un pozitie similara, de preferat in real estate development (office si rezidential);
    - Maturitate, integritate;
    - Atentie la detalii;
    - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    - Bune cunostinte MS Office;
    - Bune cunostinte de legislatie in domeniul contabilitatii si fiscalitatii.

    Responsabilitati

    - Verifica corectitudinea si completitudinea actelor si documentelor de contabilitate;
    - Emiterea sau revizuirea dupa caz a facturilor emise, inregistrarea facturilor si platilor;
    - Intocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata la Bugetul de Stat, Bugetele de Asigurari Sociale si alte obligatii declarative ce se impun conform prevederilor legale;
    - Ofera suport pentru intocmirea declaratiilor la Fondul de Mediu conform normelor legale in vigoare;
    - Ofera suport pentru calculul taxelor pentru autorizarea cladirilor dezvoltate de companie;
    - Intocmeste contabilitatea primara;
    - Furnizeaza datelor exacte pentru intocmirea bugetului pentru Forte si pentru societatile de proiect;
    - Recomanda solutii fiscale pentru companii din cadrul Grupului;
    - Asigura suport si toate informatiile solicitate in cadrul procesului de auditare anuala a societatilor din Grup si pentru desfasurarea cu succes a proceselor de due-dilligence in scopul vanzarii proiectelor.