Asistent manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Optical Investment Group active.


Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Optical Investment Group
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Optical Investment Group este un grup de investitii care opereaza cea mai mare retea de optica medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, OPTIPLAZA, O51. Cu o vechime de 17 ani pe piata, operam 103 magazine in Bucuresti si in marile orase din tara. De asemenea, compania detine o importanta divizie de distributie B2B, autorizata sa comercializeze marci consacrate de rame vedere si ochelari soare, precum: Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Gianfranco Ferre, Carrera, Polaroid, Converse, Cacharel, Pepe Jeans, Replay, Diesel, Pierre Cardin, Benneton si altele.

    Cerinte

    atitudine proactiva, atentie distributiva;
    rezistenta la stress si volum mare de munca;
    abilitati de comunicare si interrelationare;
    studii medii, superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    experienta in utilizarea calculatorului ( programele Microsoft Office: Excel, Word, Outlook);
    cunoasterea programului de gestiune Charisma reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    mentine corespondenta si relationarea cu partenerii de afaceri ai organizatiei si cei interni;
    gestioneaza informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii;
    analizeaza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului, administrarea documentatiei,
    planificarea activitatii proprii si adoptarea deciziilor privind activitatea,
    asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoanele din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;
    se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere;
    concepe si redacteaza documente, prezentari si rapoarte;
    contabilitate primara - program gestiune Charisma;
    primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne
    asigura legatura cu reprezentantii de vanzari si cu alte departamente pentru centralizari rapoarte, feedbackuri, etc;

    Alte informatii

    Beneficii:
    salariu fix + bonuri de masa;
    program de lucru luni-vineri;
    contract de munca perioada nedeterminata;
    apartenenta la o echipa de success;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)