Responsabil Servicii Clienti - Iasi

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 16 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
    Orientare și deschidere către client;
    Atenție distributivă;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Capacitate de planificare și analiză;
    Orientare către rezultat;
    Capacitate de adaptare;
    Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    Dinamism și spirit de inițiativă;
    Capacitate de anticipare.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Este responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
    Optimizează trecerea clienţilor la casă şi garantează că procedurile legate de încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
    Asistă şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
    Utilizându-şi competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
    Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
    Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
    Este responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii la casă, absenţă personal, pană informatică).