Technical Software Support with French language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Technical Software Support with French language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 27.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Train2Perform este o companie specializata in furnizarea de servicii profesioniste in domeniul Resurselor Umane. Echipa noastra ofera partenerilor de business solutii personalizate pentru optimizarea relatiilor interumane, iar pe scurt, principalele servicii din sfera HR, sunt:

     Recrutare si selectie personal
     Training personalizat
     Consiliere individuala/grup pentru angajati si echipele de management
     Evaluarea performantei angajatilor
     Analize de climat organizational.

    Train2Perform este Partener Oficial al Great People Inside (GR8PI),  platforma avansată de evaluare și dezvoltare a resurselor umane, care asigură organizațiilor posibilitatea de a gestiona "ciclul complet de viață" al fiecărui angajat / persoană de la selecție, integrare și dezvoltare, până la optimizarea performanțelor.

    Cerinte

    - Student sau absolvent al unei forme de învățământ superior, cu profil limbi străine sau profil tehnic;
    - Abilități excelente de comunicare orală și scrisă în limba Franceză;
    - Cunoștinte minime în sistemul de operare Windows și Android;
    - Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;
    - Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;
    - Spirit de lucru în echipă.

    Responsabilitati

    - Oferirea de suport clienților prin telefon/ e-mail;
    - Diagnosticarea și să rezolvarea problemelor de software ale clienților;
    - Monitorizarea dosarelor aflate în curs de rezolvare și contactarea clientului la nevoie;
    - Cautarea de informații tehnice prin intermediul resurselor informatice oferite;
    - Testarea produsele aflate în posesie și oferirea de soluții clienților;
    - Identificarea și escaladarea situațiilor urgente, care cer o rezolvare imediată;
    - Acumularea cu usurință a informațiilor software noi apărute;
    - Comunicarea în mod curent cu Team Leader-ul și Coach-ul echipei;
    - Respectarea regulilor și procedurilor companiei privind standardele de securitate și protecție a datelor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Recompense atractive și bonusuri suplimentare bazate pe performanță;
    - Bonusuri fixe anuale;
    - Bonuri de masa;
    - Asigurare medicală privată;
    - Diverse discount-uri la săli de fitness și alte activități recreative;
    - Diverse discount-uri la parteneri;
    - Acces la bibliotecă online;
    - Mediu de lucru multicultural și entuziast;
    - Posibilități de dezvoltare profesională.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI, Brasov, Job national

    BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (28)