Consultant call center cu limba engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Consultant call center cu limba engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - Limba engleza - nivel avansat;
    - Cunostinte PC - nivel mediu;
    - Persoana comunicativa, cu atitudine pozitiva, empatica si creativa;
    - Disponibilitate de lucru in intervalul 15:30-23:30 / 20:00 – 04:00 + 1 weekend/luna.

    Responsabilitati

    - preluarea apelurilor initiate de client;
    - asistenta telefonica clientilor, dar si prin intermediul emailului;
    - preluarea comenzilor din sistemul informational si activarea acestora;
    - transmiterea problemelor catre departamentele implicate;
    - introducerea de informatii in aplicatia Soft interna;
    - oferirea de informatii corecte clientilor, intr-o maniera profesionista.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - oferire training
    - asigurare Black Cab
    - program de 8 ore, fara ore suplimentare
    - abonament medical la o clinica medicala privata
    - masaj la birou