Asistent Administrativ Departament Transport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ Departament Transport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:
    • Cunoștințe de Limba Franceză nivel B1;
    • Cunoștințe de Limba Engleză – reprezintă un avantaj;
    • Bune cunoștințe pachet Microsoft Office, în special Excel;
    • Capacitate de organizare și de prioritizare a task-urilor;
    • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
    • Spirit analitic și orientare către a lucra cu cifre.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Administrativ, principalele tale misiuni vor fi:

    • Verificarea și validarea facturilor de transport;
    • Procesarea datelor în SAP;
    • Realizarea rapoartelor de interes pentru departamentul Logistică (săptămânale, lunare etc)
    • Relaționarea cu transportatorii, departamentul Financiar pentru soluționarea sau eficientizarea proceselor.

    Alte informatii

    Beneficii:



    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)