Asistent comercial cu limba franceză

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent comercial cu limba franceză active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 31.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reușită în această misiune, este nevoie de:



    - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    - Bune abilități de comunicare și relaționare;
    - Lucrul în echipă;
    - Abilități de negociere și capacitatea de a susține o conversație telefonică comercială;
    - Experiență de lucru – constituie avantaj;
    - Experiență de lucru în programul SAP – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Suntem o echipă pasionată de limbă franceză!
    Ne definește perseverența, capacitatea de automotivare și dorința continuă de a progresa!
    Alătură-te nouă dacă îți dorești o colaborare pe termen lung plină de provocări!
    Căutăm un coleg care să integreze departamentul Comercial pentru un lanț de magazine din Franța, în vederea asigurării unui serviciu suport pentru client la standarde ridicate de calitate.



    Noul coleg va trebui să:



    - Asigure înregistrarea și verificarea informațiilor în programele puse la dispoziție de către client, în conformitate cu specificul proiectului (operarea de date administrative);
    - Preia mail-urile/telefoanele de la șefii de magazine, adjuncți sau șefi de zonă privind echipamentul care s-a defectat sau nu funcționează bine (congelatoare, transpaleți, prese, antene, alarmă intruziune, seif, etc);
    - Transmită pe mail/fax cererile de intervenție către furnizorul de servicii referențiat și verifică recepționarea acestora;
    - Se asigură de efectuarea reparațiilor și de buna funcționare a echipamentelor după reparații;
    - Gestioneze intervențiile în magazine pentru diverse prestații (agenți de pază, servicii de curățenie, întreținere de spații verzi, deszăpezire, etc) de la cererea de ofertă până la validarea facturii;
    - Valideze facturi și taxa locală pentru publicitatea exterioară a magazinelor clientului;
    - Realizeaze diverse rapoarte la cererea managerului și/ sau a clientului.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Mediu de lucru plăcut, dinamic în cadrul unei echipe de succes;
    - Dezvoltarea competențelor prin participarea la training-uri de specialitate;
    - Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,