Specialist operatiuni back-office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Blom Bank France SA Paris, Romania Branch active.


Vezi toate job-urile Specialist operatiuni back-office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Blom Bank France SA Paris, Romania Branch
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Constanta
  • Ilfov
  • Actualizat la: 14.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We aim to be the Employer of choice wherever we operate. With us, you build a career in one of the world’s most challenging business environments. We believe our people are a source of competitive advantage and therefore we invest in our employees’ training and development.

    Now, the largest and best bank in Lebanon with the highest financial strength rating according to international specialized institutions, BLOM BANK FRANCE SA PARIS, ROMANIA BRANCH is looking for professionals to join our team in HEAD OFFICE - Bucharest.

    Cerinte

    • Executa toate tranzactiile valutare solicitate de catre departamentul Trezorerie & Dealing.
    • Efectueaza zilnic rapoartele BNR in legatura cu valuta si tranzactiile de piata valutara;
    • Introduce si modifica cursurile de schimb in sistemul ICBS;
    • Primeste ordinul / tichetul de tranzactie* de la Trezorerie si verifica identitatea datelor cuprinse in acestea;
    • Introduce datele tranzactiei in sistem si se preocupa de validarea tranzactiei in sistem;
    • Monitorizeaza permanent in SWIFT mesajele primite de la bancile corespondente si efectueza, cand e cazul, tranzactiile ordonate;
    • Monitorizeaza si introduce toate mesajele SWIFT care urmeaza a fi transmise catre alte banci corespondente;
    • Executa intrarile contabile si SWIFT pentru a le trimite / primi cash de la/catre alte banci;
    • Executa intrarile contabile referitoare la comisioanele de plata / primite de la alte banci;
    • Efectueaza inchiderea pozitiei valutare cu agentiile;
    • Constituie rezerva minima obligatorie;
    • Posibilitate de a invata activtatile desfasurate pentru carduri & internet banking

    Responsabilitati

    - Studii Superioare economice
    - Cunostinte bune de Engleza (vorbit si scris)
    - Experienta in domeniul bancar, operatiuni bancare back-office.
    - Certificare SENT /REGIS prezinta un avantaj.

    Alte informatii

    Postul este localizat in Bucuresti - Sediul Central, Bulevardul Unirii 66, sector 3.
    Raporteaza la Director Operatiuni.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (95)