Contabil Junior - Iași

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil Junior - Iași active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 01.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne dorim un coleg responsabil, cu abilități foarte bune de organizare și atenție la detalii pentru a se alătura Departamentului nostru Financiar–Contabil din Iași.

    Pentru a reuși ai nevoie de:





    Studii în domeniu și cunoștințe relevante de contabilitate;

    Un nivel basic de cunoaștere a limbii franceze (minim A2);

    Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice – avantaj SAP etc.

    Experiență de minim 1 an în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;

    Spirit de echipă, meticulozitate și orientare către cifre.



    Responsabilitati

    Responsabilități: 







    Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;

    Înregistrarea tranzacţiilor bancare;

    Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plata, cu scopul de a respecta angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat; 

    Analiza principalelor conturi de bilanț (furnizori, clienți, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituții publice, salariați și alte organisme) cu scopul de a urmări coerența acestora și de a justifica șoldurile;

    Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.



    Alte informatii

    Beneficii:




    Formare la nivelul companiei și internaţional;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)