PMO Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vauban active.


Vezi toate job-urile PMO Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Vauban
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Management Trainee
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Vauban is a great independent Romanian Group with more than 11 years of sustainable and healthy growth. We do focus on innovation, learning, entrepreneurship and capacity to find new solutions. The company figures are +450 consultants, +100 clients, having locations in Romania and France.
    Our teams daily deliver Technology Services as consultancy (missions at clients’ premises), and also from our delivery center (integration & application development in digital and BI, Software as a Service management, Production, security and infrastructure).
    Vauban is also the Romanian partner with Top premium software editors, leader in data governance and security, being responsible to integrate the solutions and to ensure local support.

    Cerinte

    Experiență demonstrabilă în gestionarea sau susținerea unor proiecte de success, mai ales din punct de vedere financiar
    Experienta in dezvoltarea, analiza și urmărirea proiectelor financiare
    Experienta relevanta de lucru în industria serviciilor financiare
    Capacitatea dovedită de a evalua în mod eficient și de a atenua riscurile unui proiect
    Experiență în comunicarea eficientă atat cu stakeholderii cat si cu membrii echipei

    Responsabilitati

    Sustine procedurile de management pentru a asigura acuratetea în raportarea financiară și pentru a asigura monitorizarea actuala a bugetului pentru programe/proiecte
    Ofera asistență și suport pentru menținerea procedurilor de control asupra programului, implincandu-se in aspecte precum ar fi utilizarea resurselor, controlul modificărilor, aspecte financiare și dezvoltarea si mentenanta programului
    Cerceteaza, analizeaza și evalueaza activitatile de centralizare a cerințelor pentru aplicații informatice și sisteme de operare;
    Controleaza și monitorizeaza activitățile de dezvoltare legate de dezvoltarea de aplicații IT
    Analizeaza un sistem de raportare asupra programului / proiectului pentru a asigura ca la progresul proiectelor, contribuie anumite criterii-cheie, cum ar fi costuri, program, riscuri probleme și beneficii
    Identifica tendinte și oportunități de îmbunătățire, propunand planuri de acțiune superiorilor
    Evalueaza, dezvolta, modernizeaza și documenteaza procedurile de intretinere pentru sistemele de operare
    Menține metodologii de management de proiect pentru a se asigura ca este folosita abordarea corecta asupra proiectului livrat, prin utilizarea de instrumente, procese și practice de management de proiect
    Evidentiaza cele mai bune practici și politici pentru ciclul de viață al dezvoltarii aplicații IT și măsurare a calității implementarii proiectului
    Planifica, monitorizeaza, evalueaza și furnizeaza detalii privind dezvoltarea de aplicații informatice, etape ale proiectului și termenele pentru proiect.
    Asigura alinierea și conformitatea la Programme Governance Framework
    Sprijină dezvoltarea unui mediu în care dezvoltarea angajatilor este principala prioritate
    Sprijină în mod activ strategia GTO, planurilor și valorile, contribuind la realizarea unei culturi de înaltă performanță
    Poate gestiona managementul carierei, cautand oportunități de dezvoltare continuă a capacității personale și a contribuției sale la imbunatatirea performantelor companiei
    Se comporta ca un model pentru noii angajați, oferindu-le ajutor și sprijin, facilitand integrarea timpurie și acomodarea acestora la noul mediu

    Alte informatii

    Conditii de salarizare atractive
    Perioada nedeterminata a contractului
    Plan de cariera profesional, academic si financiar
    Asigurare medicala
    Formari oficiale si certificari
    Formare de limba engleza si franceza
    Tichete de masa
    Evaluare profesionala anuala
    Beneficii financiare pe baza parteneriatelor
    Mediu de lucru profesionist si prietenos
    Infrastructura profesionista
    Lucru intr-o echipa multiculturala