PMO Analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Inetum Romania active.Vezi toate job-urile PMO Analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro |
Angajator: | Inetum Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.08.2018 |
Remote work: | On-site |
About Inetum, Positive digital flow:
Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.
Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.
In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.
Experiență demonstrabilă în gestionarea sau susținerea unor proiecte de success, mai ales din punct de vedere financiar
Experienta in dezvoltarea, analiza și urmărirea proiectelor financiare
Experienta relevanta de lucru în industria serviciilor financiare
Capacitatea dovedită de a evalua în mod eficient și de a atenua riscurile unui proiect
Experiență în comunicarea eficientă atat cu stakeholderii cat si cu membrii echipei
Sustine procedurile de management pentru a asigura acuratetea în raportarea financiară și pentru a asigura monitorizarea actuala a bugetului pentru programe/proiecte
Ofera asistență și suport pentru menținerea procedurilor de control asupra programului, implincandu-se in aspecte precum ar fi utilizarea resurselor, controlul modificărilor, aspecte financiare și dezvoltarea si mentenanta programului
Cerceteaza, analizeaza și evalueaza activitatile de centralizare a cerințelor pentru aplicații informatice și sisteme de operare;
Controleaza și monitorizeaza activitățile de dezvoltare legate de dezvoltarea de aplicații IT
Analizeaza un sistem de raportare asupra programului / proiectului pentru a asigura ca la progresul proiectelor, contribuie anumite criterii-cheie, cum ar fi costuri, program, riscuri probleme și beneficii
Identifica tendinte și oportunități de îmbunătățire, propunand planuri de acțiune superiorilor
Evalueaza, dezvolta, modernizeaza și documenteaza procedurile de intretinere pentru sistemele de operare
Menține metodologii de management de proiect pentru a se asigura ca este folosita abordarea corecta asupra proiectului livrat, prin utilizarea de instrumente, procese și practice de management de proiect
Evidentiaza cele mai bune practici și politici pentru ciclul de viață al dezvoltarii aplicații IT și măsurare a calității implementarii proiectului
Planifica, monitorizeaza, evalueaza și furnizeaza detalii privind dezvoltarea de aplicații informatice, etape ale proiectului și termenele pentru proiect.
Asigura alinierea și conformitatea la Programme Governance Framework
Sprijină dezvoltarea unui mediu în care dezvoltarea angajatilor este principala prioritate
Sprijină în mod activ strategia GTO, planurilor și valorile, contribuind la realizarea unei culturi de înaltă performanță
Poate gestiona managementul carierei, cautand oportunități de dezvoltare continuă a capacității personale și a contribuției sale la imbunatatirea performantelor companiei
Se comporta ca un model pentru noii angajați, oferindu-le ajutor și sprijin, facilitand integrarea timpurie și acomodarea acestora la noul mediu
Conditii de salarizare atractive
Perioada nedeterminata a contractului
Plan de cariera profesional, academic si financiar
Asigurare medicala
Formari oficiale si certificari
Formare de limba engleza si franceza
Tichete de masa
Evaluare profesionala anuala
Beneficii financiare pe baza parteneriatelor
Mediu de lucru profesionist si prietenos
Infrastructura profesionista
Lucru intr-o echipa multiculturala
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Social Media Analyst BUCURESTI, | |
Consulting Analyst (Part-time or Full-time) - Roland Berger Aplica fara CV | |
Pricing Data Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (12) |
Raporteaza eroarea la