Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul economic;
    Cunoștințe bune de operare pe calculator (Excel nivel avansat);
    Experienta pe o pozitie similara si experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaje;
    Orientare catre calitate;
    Organizat, orientat spre detalii și cu atitudine proactiva;
    Bune abilitat de comunicare si lucru in echipa;
    Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Efectueaza zilnic platile pentru: dosarele de dauna, comisioane agenti PF, restituiri de prime pe perioada neexpirata, conform documentelor justificative si sume necuvenite incasate de companie, dosare risc financiar, avansuri (facturi si referate pentru piese auto), regrese, referate juridic, facturi comisioane brokeri si orice alte tipuri de plati, la solicitarea managerului direct;
    Verifica corectitudinea documentelor justificative din punct de vedere al beneficiarului platii, IBAN beneficar si banca beneficiarului din dosarele de dauna, dosarele de risc financiar, precum si a tuturor documentelor care insotesc platile si verifica ca dosarele/documentele transmise spre plata sunt aprobate de catre persoanele care au competenta sa aprobe suma respectiva;
    Verifica si transmite la banca fisierele continand platile cash si se ocupa de alimentarea conturilor aferente acestor plati;
    Urmareste rezolvarea problemelor legate de efectuarea platilor, ofera suport si participa la rezolvarea unor probleme specifice ;
    Monitorizeaza decontarile si urmareste minimizarea decontarilor intre activitati diferite precum si implementarea de masuri de echilibrare a fluxurilor intre activitati;
    Verifica zilnic procesarea corecta si completa a platilor efectuate in ziua precedenta si inscrie rezultatul verificarii intr-un fisier Excel.;
    Realizeaza zilnic o situatie cuprinzand toate platile efectuate (daune non life, restituiri prime, comisioane brokeri, plati referate juridic, alte plati) pe banci si valute. Transmite zilnic managerului direct sau persoanei desemnate de catre acesta, fisierul Excel cuprinzand toate platile efectuate;
    Participa la elaborarea si actualizarea cash-flow-ului realizat si a celui estimat;
    Isi insuseste, in cel mai scurt timp, noutatile/modificarile legate de aplicatiile de plati si de programele de baze de date folosite in activitatea desfasurata;
    Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne / de lucru (raspunzand de corectitudinea informatiilor furnizate), inclusiv vizand activitatea derulata;
    Transmite, la cerere, superiorului direct toate informatiile necesare monitorizarii disponibilitatilor banesti ale companiei precum si informatiile necesare pentru intocmirea Situatiei Fluxurilor de Numerar.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (82)