Seller Development Specialist –eMAG Marketplace

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Seller Development Specialist –eMAG Marketplace active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    • Experienta de minim 6 luni in Telesales;
    • Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Ambitie, gandire logica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
    • Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
    • Studii superioare finalizate;
    • Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
    • Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
    • Rapiditate si eficienta;
    • Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.

    Responsabilitati

    • Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    • Contacteaza zilnic sellerii noi pentru a le oferi suport in operarea modelului de Marketplace;
    • Contacteaza sellerii pentru a le oferi suport pentru efectuarea de operatiuni in platforma Marketplace;
    • Contacteaza sellerii pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea activitatii in platforma eMAG Marketplace;
    • Analizeaza evolutia KPI-ilor sellerilor si adapteaza planul de training la nevoile acestora;
    • Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
    • Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate.

    Alte informatii

    La eMAG, avansam rapid si ne place ceea ce facem. Daca esti pasionat de job-ul tau, fie ca oferi consultanta unui client sau scrii o linie de cod, si tintesti sus, atunci locul tau este in echipa noastra.

    Iti oferim cele mai bune programe de dezvoltare pentru a-ti imbunatati atat aptitudinile soft cat si cele specifice activitatii tale, dar tu decizi ce vrei sa inveti si incotro vrei sa mergi. Posibilitatile sunt nelimitate.

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata. Si pentru ca ne place sa impartasim, la inceputul calatoriei tale in eMAG iti oferim un curs gratuit de e-commerce ca sa te acomodezi. :)