Regional Sales Assistant - Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Regional Sales Assistant - Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 05.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.


    Cerinte

    Ce cautam?

    Eligibilitate:
    • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Experiență într-o poziție similară (constituie un avantaj);
    • Cunoștințe avansate de operare în Excel, Power Point, Word, Access și Outlook;
    • Experiență de lucru în SAP (constituie avantaj);
    • Limba engleză – nivel conversational.

    Competențe soft:
    • Bune abilități de lucru cu cifrele;
    • Foarte bună organizare și planificare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Daca esti o persoana entuziasta, energica, ce se adapteaza usor si isi doreste o cariera de succes, te asteptam in echipa noastra!

    Ce vei face?

    • Te ocupi de organizarea întâlnirilor recurente de echipă: oferi suport logistic, centralizezi și distribui agenda si minuta; centralizezi statusul acțiunilor și înștiințezi managerul;
    • Asiguri buna organizare a întâlnirilor externe și oferi suport;
    • Întocmești rapoarte și prezentări necesare echipei de vânzări;
    • Centralizezi, prelucrezi și prezinti către Sales Manager, toate informațiile și situațiile pe linie administrativa;
    • Întocmesti pontajul lunar pentru echipa de vânzări;
    • Urmarești, administrezi și cunoști calendarul managerului;
    • Facilitezi transmiterea de informații din partea managerului catre echipă;
    • Recepționezi, organizezi și sumarizezi corespondența poștală și contractele pentru manager;
    • Inițiezi comenzi în SAP conform cerințelor echipei și urmărești recepția acestora atât în sistem cât și fizic;
    • Asiguri comunicarea cu partenerii externi și oferi suport logistic;
    • Dezvolti cu usurinta relatia cu stakeholderii;
    • Cunoști și îti însușești politica de confidențialitate;
    • Centralizezi și urmărești anumite cheltuieli;
    • Oferi suport în integrarea sau optimizarea lor în buget;
    • Întocmești deconturile managerului conform politicii de de călătorie;
    • Asiguri suport logistic pentru deplasările efectuate de manager.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (42)