Customer Care with French - Cegedim Service Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Customer Care with French - Cegedim Service Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
Minim 1 an experienţă în preluarea de apeluri (experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj);
Abilităţi foarte bune, la nivel avansat, de comunicare orală şi scrisă în limba română și franceză;
Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
Viteză superioară de realizare a operaţiunilor;
Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).
Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
Îndeplinește alte sarcini alocate punctual.
Profilul psihologic:
Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
Abilităţi de prezentare şi persuasiune.
Integritate;
Orientare către rezultate;
Iniţiativă (proactivitate);
Asertivitate;
Dinamism;
Deschidere către învăţare;
Implicare;
Perseverenţă;
Rigurozitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (305) |
Raporteaza eroarea la