Customer Care with French - Cegedim Service Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mentor's Search active.


Vezi toate job-urile Customer Care with French - Cegedim Service Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    Minim 1 an experienţă în preluarea de apeluri (experienţa în domeniul asigurărilor constituie un avantaj);
    Abilităţi foarte bune, la nivel avansat, de comunicare orală şi scrisă în limba română și franceză;
    Abilităţi excelente de planificare şi muncă independentă;
    Viteză superioară de realizare a operaţiunilor;
    Abilităţi excelente de operare cu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

    Responsabilitati


    Preia apelurile distribuite pe postul gestionarului și identifică referințele apelanților în baza de date;
    Colectează în mod complet și corect informațiile și reclamațiile transmise în apel de către interlocutori, precum și documentele justificative necesare;
    Oferă răspunsuri corecte și clare în apel, după verificările prealabile făcute în sursele de informare existente;
    Se asigură de respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru în vigoare în oferirea informațiilor și argumentelor necesare deblocării situațiilor reclamate;
    Redactează și transmite prin email diverse informații explicative sau corective;
    Asigură un serviciu de calitate prin respectarea timpilor de procesare agreați;
    Introduce datele în sistem pentru fiecare apel preluat, pentru procesarea și istorizarea situațiilor tratate;
    Actualizează în sistem datele aderenților la Asigurările complementare de sănătate, conform procedurilor;
    Escaladează superiorului ierarhic situațiile în anomalie întâlnite, pentru deblocarea lor (proceduri, parametrari de sistem etc);
    Orientează apelurile destinate altor competențe către serviciile cerute de interlocutor;
    Relaționează cu toate departamentele și persoanele implicate în fiecare proces de execuție;
    Transmite propuneri de completare și modificare a procedurilor existente;
    Completează și transmite rapoarte periodice de activitate;
    Îndeplinește alte sarcini alocate punctual.

    Alte informatii

    Profilul psihologic:
    Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
    Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
    Abilităţi de prezentare şi persuasiune.
    Integritate;
    Orientare către rezultate;
    Iniţiativă (proactivitate);
    Asertivitate;
    Dinamism;
    Deschidere către învăţare;
    Implicare;
    Perseverenţă;
    Rigurozitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (305)