Helpdesk Technician with French - Cegedim Service Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Helpdesk Technician with French - Cegedim Service Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
• Foarte bune aptitudini de comunicare in limba franceza – minim nivel B2 (interactiunea cu profesionistii din domeniul sanatatii si nativi francezi);
• Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj);
• Rigurozitate, rapiditate si usurinta in lucrul cu instrumentele informatice (Word, Excel);
• Foarte bune abilitati de ascultare si orientare catre client;
• Cunostintele tehnice constituie un avantaj (sistemele standard cu operare – Windows..);
• Preluarea de apeluri primite si identificarea referintelor apelantului in baza de date;
• Identificarea completa si corecta a informatiilor si situatiilor exprimate de interlocutori in apel, precum si a documentelor justificative necesare;
• Furnizarea de raspunsuri clare, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente, asigurarea unui serviciu de calitate in timp util de procesare si asigurarea trasabilitatii cererilor procesate in baza de date;
• Oferirea de suport profesionistilor din domeniul sanatatii si gestionarea incidentelor si cererilor enumerate si cunoscute;
• Realizarea esacaladarilor in procedura pentru a rezolva solicitarile sau anomaliile si ghidarea clientului, daca este necesar, la serviciul corespunzator;
• Analizarea solicitarii sau tichetului pana la solutionarea lor in conformitate cu procedurile definite;
• Solicitarea de ajutor de la superior in cazul in care sunt intampinate probleme operationale.
Profilul psihologic:
• Competente de comunicare;
• Asertivitate;
• Atentie la detalii;
• Flexibilitate si capacitate de intelegere;
• Proactivitate;
• Respectarea politicilor si practicilor organizationale;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Téléconseiller Service Assurance Hybrid | |
Spécialiste Service Desk BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (248) |
Raporteaza eroarea la