Contabil Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About our company

    As a market-leading credit management company, Intrum has wide-ranging expertise in debt collection services, and we do business in 24 countries in Europe plus Latin America (Brazil). We have more than 9,000 experienced employees in our group.As a result, we have a unique geographical size and scope. With market leadership however, comes with a great responsibility. We see ourselves as role models within our industry and have both the opportunity and responsibility to set new standards and change the way people perceive credit management. Through ethical and sustainable business practices we want to become the true benchmark of our industry.

    Through Intrum’s wide range of credit management services, including financial and collecting services we help companies prosper by improving cash flow, increasing liquidity and minimizing risk. We make trade simple, safe and fair, by making sure that companies get paid while helping people getting out of debt. This is how we contribute to a sound economy for society, companies and individuals.

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Minim 4 ani de experiență în domeniul fiscal și contabil;
    • Cunoștințe de contabilitate și de legislație contabilă;
    • Bună înțelegere a principiilor și practicilor contabile și financiare;
    • Abilități foarte bune de operare calculator – Excel, programe de contabilitate;
    • Limba engleza - nivel mediu-avansat;
    • Gândire analitică și sintetică, bun organizator;
    • Bună capacitate de prioritizare a sarcinilor, de relaționare și comunicare.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa și înregistrarea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
    • Asigură evidenţa contractelor de leasing şi a ratelor lunare de plată;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile primite de la furnizori;
    • Întocmeşte şi înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile emise de către clienţi, în conformitate cu devizele aprobate şi verificate;
    • Asigură evidenţa și înregistrarea contractelor de asigurare şi a primelor lunare de plată;
    • Coordonează activitățile de reconciliere, verificare și închidere lunară/ trimestrială/ anuală a contabilității;
    • Întocmeşte declaraţiile lunare pentru TVA, obligaţiile de plată la bugetul de stat, obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale şi impozitul pe venit, livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, livrările/prestările intracomunitare;
    • Contribuie la implementarea proiectelor speciale din cadrul departamentului financiar - contabilitate (dezvoltarea produselor, noi modele de analiză, implementarea programului informatic);
    • Răspunde de întocmirea rapoartelor financiare care se transmit societăților din cadrul grupului;
    • Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile la cererea superiorilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (138)