Contabil Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intrum Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Intrum Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Intrum is the industry-leading provider of Credit Management Services with a presence in 24 markets in Europe. Intrum helps companies prosper by offering solutions designed to improve cash flows and long-term profitability and by caring for their customers. To ensure that individuals and companies get the support they need to become free from debt is one important part of the company’s mission. Intrum has more than 8,000 dedicated and empathetic professionals who serve more than 100,000 companies across Europe. In the 12 months ending March 2017, pro-forma revenues amounted to EUR 1,352 million. Intrum is headquartered in Stockholm, Sweden and the Intrum share is listed on the Nasdaq Stockholm exchange. For further information, please visit www.intrum.com.

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Minim 4 ani de experiență în domeniul fiscal și contabil;
    • Cunoștințe de contabilitate și de legislație contabilă;
    • Bună înțelegere a principiilor și practicilor contabile și financiare;
    • Abilități foarte bune de operare calculator – Excel, programe de contabilitate;
    • Limba engleza - nivel mediu-avansat;
    • Gândire analitică și sintetică, bun organizator;
    • Bună capacitate de prioritizare a sarcinilor, de relaționare și comunicare.

    Responsabilitati

    • Asigură evidenţa și înregistrarea obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
    • Asigură evidenţa contractelor de leasing şi a ratelor lunare de plată;
    • Înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile primite de la furnizori;
    • Întocmeşte şi înregistrează în programul de evidenţă contabilă facturile emise de către clienţi, în conformitate cu devizele aprobate şi verificate;
    • Asigură evidenţa și înregistrarea contractelor de asigurare şi a primelor lunare de plată;
    • Coordonează activitățile de reconciliere, verificare și închidere lunară/ trimestrială/ anuală a contabilității;
    • Întocmeşte declaraţiile lunare pentru TVA, obligaţiile de plată la bugetul de stat, obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale şi impozitul pe venit, livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, livrările/prestările intracomunitare;
    • Contribuie la implementarea proiectelor speciale din cadrul departamentului financiar - contabilitate (dezvoltarea produselor, noi modele de analiză, implementarea programului informatic);
    • Răspunde de întocmirea rapoartelor financiare care se transmit societăților din cadrul grupului;
    • Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile la cererea superiorilor.