HR Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Honeywell active.


Vezi toate job-urile HR Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Honeywell
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do.

    Cerinte

    - Studii Universitare
    - Cunostinte minime de legislatia muncii la nivel European si specifica tarii pentru care se acorda suport
    - Microsoft Office si cunostinte operare calculator
    - Limba Engleza si o alta limba de circulatie internationala specifica tarii pentru care acorda suport
    - Abilitatea de lucru in echipa
    - Atitudine proactiva
    - Abilitati de comunicare si organizare a timpului
    - Atentie la detalii si rigurozitate
    - Soft skills si atitudine orientata catre client




    Responsabilitati

    On-boarding:
    - Intocmirea documentelor necesare pentru angajare (contracte, documente si formulare interne)
    - Informarea departamentelor si/sau furnizorilor cu privire la angajatii noi; transmiterea catre acestia a tuturor informatiilor necesare pentru angajare

    Administrarea de personal:
    - Gestionarea on-line a dosarelor de personal; actualizarea documentelor angajatilor (CI, stare civila, etc); acte aditionale, etc inclusiv deplasari ocazionale pentru arhivele fizice
    - Mentinerea la zi a bazelor de date folosite in administrarea de personal
    - Administrarea programului de pontaj: realizarea de rapoarte zilnice, verificarea corectitudinii informatiilor, mentinerea legaturii cu angajatii si managerii aprobatori, pentru entitatile pentru care este prevazuta aceasta
    - Evidenta absentelor: concedii medicale, odihna, fara plata, etc
    - Eliberarea de documente soliciatate de salariati sau institutii ale statului cu privire la salariati
    - Administrarea beneficiilor: inscrierea angajatilor in programul de beneficii; transmiterea informatiilor catre furnizori si payroll ;intocmirea si verificarea rapoartelor de beneficii dependente de alte activitati gestionate ( ex: tichete masa, etc)

    Raportare:
    - Intocmirea de rapoarte pe baza informatiilor din dosarele de personal sau bazele de date de administrare a personalului

    Off-boarding:
    - Pregatirea documentatiei necesare la plecarea angajatilor din companie: adeverinte, formulare interne conform legislatiei si procedurilor interne
    - Gestionarea relatiei cu autoritatile statului referitoare la administrare de personal: Camera de Munca, Somaj, Pensii, Asigurari, in limitele permise de legislatia specifica tarii, fara a avea drept de imputenicit legal

    SalesForce:
    - Utilizeaza eficient sistemul SalesForce in gestionarea cazurilor de HR
    - Semnaleaza cazurile in care este necesara refacerea unor documente
    - Este responsabila de prelucrarea cazurilor incadrandu-se in timpul alocat in sistem
    - Respecta ghidul de Golden Rules
    - Se mentine la curent cu schimbarile care apar in sistem


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (18)