Auditor Telecomunicatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Auditor Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Alba Iulia
  • Cluj Napoca
  • Deva
  • Actualizat la: 11.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    • Experienta de minim 6 luni pe un post asemanator reprezinta un avantaj;
    • Studii medii sau studii superioare finalizate in domeniul tehnic – electric, electrotehnic, telecomunicatii(reprezinta un avantaj);
    • Expertiza tehnica pentru instalari si service cablu si fibra optica;
    • Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Microsoft Office;
    • Orientare catre client si rezultat;
    • Organizare, Planificare si Time Management;
    • Integritate si incredere;
    • Posesor carnet de conducere auto categoria B;
    • Disponibilitate pentru deplasari.

    Responsabilitati

    • Verifica pe teren si telefonic calitatea lucrarilor de instalare si service executate de partenerii UPC;
    • Verifica daca partenerii UPC, respecta codul de conduita, procedurile de lucru si contribuie la promovarea imaginii UPC;
    • Planifica si realizeaza audit in locatia clientului, precum si deconectarile efectuate in teren, centralizeaza rezultatele, le transmite si propune solutii de imbunatatire/executie;
    • Efectuata audit deconectari in locatiile transmise de catre parteneri si le realizeaza pe cele ce nu au fost efectuate, dar nu inainte de a verifica soft daca s-au produs modificari ;
    • Ofera la cererea clientilor informatii despre serviciile UPC;
    • In urma verificarilor se asigura de rezolvarea problemelor identificate / transmise de clientii UPC, adresandu-le departamentelor abilitate;
    • Transmite catre echipele tehnice clientii cu avarii grave.