Specialist Reclamatii

Angajator: RCS & RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Juridic
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Iasi
  • Onesti
  • Actualizat la: 20.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    -Investigarea si solutionarea sesizarilor intrate in Departamentul Reclamatii local;
    -Tinerea evidentei sesizarilor date in lucru cat si a celor pe care le solutioneaza;
    -Rezolva ticketele asignate catre Departamentul Reclamatii pentru serviciile de telecomunicatii si pentru serviciul Digi Energy ;
    -Este responsabil de documentarea, investigarea si obtinerea aprobarilor necesare pentru realizarea stornarilor in cazul clientilor care solicita reglarea facturilor;
    -Intermediaza relatia dintre institutiile guvernamentale / neguvernamentale si companie prin rezolvarea prompta a solicitarilor venite de la clientii care se adreseaza acestora ca urmare a unor raspunsuri nefavorabile primite initial din partea Rcs&Rds.

    Responsabilitati

    -Bune cunostinte de utilizare a aplicatiilor specifice departametului din care faceti parte;
    -Bune cunostinte de operare pc (in mod special word si excel);
    -Bune abilitati de organizare si lucru cu documente;
    -Spirit de observatie si atentie acordata detaliilor;
    -Cunoasterea contractului pentru segmentul rezidential.