Functionar informatii clienti

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    • Abordarea cu calm a activitățăților;
    • Orientare spre rezultate;
    • Comunicativ;
    • Persuasiv.

    Responsabilitati

    • Să informeze permanent superiorii ierarhici cu privire la modul de soluționare a solicitărilor și a reclamațiilor;
    • Să investigheze cazurile de reclamații şi solicitări ce trebuie rezolvate de departamentul Relații cu Clienții și să se asigure că acestea sunt soluționate conform proceselor și procedurilor de lucru;
    • Să comunice politicos și să trateze cu respect persoanele care fac sesizări și reclamații;
    • Să valideze informațiile înregistrate pentru solicitările și reclamatiile realizare de alți membri ai departamentului.

    Alte informatii

    Alte informatii:
    • Pachet salarial atractiv + tichete de masa;
    • Asigurare medicala privata;
    • Training de specializare;
    • Colectiv tanar si atmosfera prietenoasa.