Agent serviciu clienti

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    • Soluţionarea diverselor probleme;
    • Abilităţi de comunicare;
    • Fluenţă în limba engleză (scris şi conversaţional);
    • Planificare şi organizare.

    Responsabilitati

    • Să isi asume responsabilitatea pentru dezvoltarea de soluții creative la problemele din zona proprie de lucru;
    • Să rezinte informațiile corect și complet;
    Să înregistreze cu exactitate datele personale ale clienţilor şi să înainteze aceste date departamentului operaţiuni, antifraudă;
    • Să ofere servicii de înalt nivel de calitate clienţilor, promovând o imagine pozitivă a societății;
    • Să acționeze în vederea atingerii/depăsirii obiectivelor de performanță stabilite de superiorul direct.

    Alte informatii


    • Pachet salarial atractiv + tichete de masa;
    • Asigurare medicala privata;
    • Training de specializare;
    • Colectiv tanar si atmosfera prietenoasa.