Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Zaheen Telecom active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Zaheen Telecom
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We believe that following your passion is the key to a successful career, so we are looking for the right people, at the right place! This is a principle we apply in business and within our company as well. We invite you to discover the opportunities we have created for you! Working with over 300 partners from all around the world, provokes us to continuously bring innovation to market and provide high quality services.

    Cerinte

    - Studii superioare in curs sau finalizate;
    - Limba engleza - obligatoriu nivel avansat;
    - Permis de conducere
    - Abilitati de comunicare;
    - Cunostinte operare PC foarte bune;
    - Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice;
    - Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp;

    Responsabilitati

    - Preia apelurile telefonice si le redirectioneaza;
    - Inregistreaza toate documentele intrate si iesite din firma si asigura fluxul intern al acestora;
    - Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
    - Redacteaza, fotocopiaza, scaneaza, pregateste documente;
    - Inregistreaza corespondenta, pregateste plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat;
    - Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
    - Raspunde pentru buna organizare a deplasarilor managementului societatii;
    - Coordoneaza relatia cu colaboratorii companiei;
    - Administrarea parcului auto a companiei;
    - Realizeaza rezervarile pentru calatorie si cazare;

    Alte informatii

    Beneficii pe care le oferim:

    - Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
    - Dezvoltarea unei cariere in cadrul companiei;
    - Program flexibil;
    - Masaj la birou
    - Asigurare de sanatate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (170)