Corporate Customer Services Officer

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Corporate Customer Services Officer active on Hipo.ro

View all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 18.05.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    Job Requirements:

    University degree or student
    English skills (speaking and writing)
    Microsoft Office package proficiency
    At least 6 months experience within the company and previous experience in customer related areas would be a plus

    Competencies:

    Customer orientation attitude
    Learning agility and investigation capacity
    Communication skills (both oral and written, phone skills)
    Good Planning and Organizing skills
    Attention to details
    Know how to work independently, show the ability to solve problems
    Flexible, can do attitude, positive attitude
    Collaboration skills

    Responsibilities

    You should take care of the customers by doing:

    Investigation of unallocated amounts for voluntary pension funds (P3 missing payment details), in order to obtain the missing details necessary to collect the monthly contributions

    Outbound and inbound calls to/from P3 employers to collect the missing details or to confirm the unclear details or for any request from employer

    Correct registration of details in the specific applications

    Dedicated Person for the individual Big Emplyer portfolio, including various tasks (eg. Payment confirmation, operational changes, obtaining the payment details, reports, support for Corporate Sales team, brokers and Agents in the pre-sales and post-sales process, meetings etc.)

    Collaborate with the Collection and Commercial Administration Department to solve various issues that enable the collection process

    Involvement in other CCM activities (upon case, if any picks appear in the activity of the division)

    NN direct account activation for employers

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (30)