Corporate Customer Services Officer
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Corporate Customer Services Officer active on Hipo.roView all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 18.05.2019 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
Job Requirements:
University degree or student
English skills (speaking and writing)
Microsoft Office package proficiency
At least 6 months experience within the company and previous experience in customer related areas would be a plus
Competencies:
Customer orientation attitude
Learning agility and investigation capacity
Communication skills (both oral and written, phone skills)
Good Planning and Organizing skills
Attention to details
Know how to work independently, show the ability to solve problems
Flexible, can do attitude, positive attitude
Collaboration skills
You should take care of the customers by doing:
Investigation of unallocated amounts for voluntary pension funds (P3 missing payment details), in order to obtain the missing details necessary to collect the monthly contributions
Outbound and inbound calls to/from P3 employers to collect the missing details or to confirm the unclear details or for any request from employer
Correct registration of details in the specific applications
Dedicated Person for the individual Big Emplyer portfolio, including various tasks (eg. Payment confirmation, operational changes, obtaining the payment details, reports, support for Corporate Sales team, brokers and Agents in the pre-sales and post-sales process, meetings etc.)
Collaborate with the Collection and Commercial Administration Department to solve various issues that enable the collection process
Involvement in other CCM activities (upon case, if any picks appear in the activity of the division)
NN direct account activation for employers
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Developing Senior Auditor - Financial Services Aplica fara CV | |
Actuarial Specialist Aplica fara CV | |
B2B Sales Representative Hybrid | |
Vezi job-uri similare (29) |
Raporteaza eroarea la