Financial Controller (Cost Controller)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hunt Recruitment active.


Vezi toate job-urile Financial Controller (Cost Controller) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Hunt Recruitment
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Experienta in domeniu minim 1 an
    - Studii superioare economice
    - Cunostinte in managementul general si legislatia specifica
    - Cunostinte solide in domeniul finantelor, contabilitatii si fiscalitatii
    - Cunostinte legate de principiile de afaceri si management ce implica planificarea strategica, alocarea resurselor, costuri
    - Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului
    - Abilitati de comunicare si lucru in echipa
    - Disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi
    - Cunostinte de limba engleza – minim nivel mediu
    - Cunostinte operare calculator (Microsoft Office)

    Responsabilitati

    - Construieste structura bugetului (indicatorii bugetari)
    - Participa la scrierea/elaborarea indicatroilor de performanta pe departatmente
    - Intocmeste instructiunile de completare si corelatiile intre indicatori
    - Stabileste corelatiile dintre bugetele diferitelor departamente
    - Construieste bugetul general prin consolidarea bugetelor departamentale
    - Verifica periodic executia bugetara prin confruntarea cu informatia financiar-contabila si cu realizat vs previzionat
    - Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
    - Asista metodologic sefii de departamente pentru intocmirea si executarea bugetelor proprii
    - Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
    - Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
    - Stabileste procedurile de calculatie a costurilor (ante si postcalculatie)
    - Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
    - Imbunatateste permanent sistemul de calculaltie astfel incat sa sprijine procesul decisional
    - Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
    - Stabileste structura rapoartelor financiare solicitate de conducerea firmei si de catre actionari
    - Adapteaza planul de conturi pentru a raspunde la necesarul de informatie financiar-contabila si la forma de raportatre ceruta de seful direct/actionariat
    - Stabileste centrele de costuri, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a costurilor fixe si alte asemenea
    - Adapteaza sistemul de raporare in functie de necesitatile semnalate de catre conducerea firmei
    - Asigura ca informatia obtinuta este corecta, completa, oportuna