Financial Controller (Cost Controller)

Angajator: Hunt Recruitment
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

     Experienta in domeniu minim 2 ani
     Studii superioare economice
     Cunostinte in managementul general si legislatia specifica
     Cunostinte solide in domeniul finantelor, contabilitatii si fiscalitatii
     Cunostinte legate de principiile de afaceri si management ce implica planificarea strategica, alocarea resurselor, costuri
     Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului
     Abilitati de comunicare si lucru in echipa
     Disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noi
     Cunostinte de limba engleza – minim nivel mediu
     Cunostinte operare calculator (Microsoft Office)

    Responsabilitati

     Construieste structura bugetului (indicatorii bugetari)
     Participa la scrierea/elaborarea indicatroilor de performanta pe departatmente
     Intocmeste instructiunile de completare si corelatiile intre indicatori
     Stabileste corelatiile dintre bugetele diferitelor departamente
     Construieste bugetul general prin consolidarea bugetelor departamentale
     Verifica periodic executia bugetara prin confruntarea cu informatia financiar-contabila si cu realizat vs previzionat
     Raporteaza sefului direct stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si masurile corective adoptate
     Asista metodologic sefii de departamente pentru intocmirea si executarea bugetelor proprii
     Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia
     Determina cea mai potrivita metoda de calculatie a costurilor
     Stabileste procedurile de calculatie a costurilor (ante si postcalculatie)
     Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si rezolva erorile aparute
     Imbunatateste permanent sistemul de calculaltie astfel incat sa sprijine procesul decisional
     Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere
     Stabileste structura rapoartelor financiare solicitate de conducerea firmei si de catre actionari
     Adapteaza planul de conturi pentru a raspunde la necesarul de informatie financiar-contabila si la forma de raportatre ceruta de seful direct/actionariat
     Stabileste centrele de costuri, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a costurilor fixe si alte asemenea
     Adapteaza sistemul de raporare in functie de necesitatile semnalate de catre conducerea firmei
     Asigura ca informatia obtinuta este corecta, completa, oportuna