Inginer Ofertare/Estimator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conarg AG active.


Vezi toate job-urile Inginer Ofertare/Estimator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Conarg AG
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Echipa noastra dinamica creeaza in mod constant valoare pentru clientii nostri, pentru grup si pentru societate. Experienta bogata pe care o avem in inginerie si proiecte, animata de angajamentul nostru constant pentru inovare, ne permite sa oferim solutii remarcabile, la cheie si sa ne diferentiem. Excelam prin asigurarea satisfactiei clientului la fiecare pas al dezvoltarii proiectului, prin stimularea cresterii durabile a companiei. 

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare tehnice in domeniul constructiilor civile si industriale;
    Experienta in domeniul ofertarii de cel putin 5 ani cu un portofoliu de lucrari importante;
    Experienta in intocmirea dosarelor de licitatii;
    Cunoscator al programelor de devize;
    Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), AutoCAD;
    Cunostinte medii de limba engleza - avantaj;
    Permis de conducere, categoria B;
    Atitudine proactiva si spirit analitic;
    Seriozitate, responsabilitate, dinamism.

    Responsabilitati

    Verificarea cerintelor tehnice ale proiectului;
    Intocmire si verificare liste de cantitati;
    Identificarea subcontractorilor de materiale si manopera;
    Obtinere de oferte de pret pentru materiale si manopera;
    Evaluare a ofertelor de pret;
    Evaluarea necesarului de forta de munca si utilaje;
    Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
    Prezentarea proiectului in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
    Participarea la negocierea cu clientul;
    Argumentarea diferentelor aparute intre valorile oferite de consultantul clientului si cele estimate;
    Participarea la sedinte de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);
    Bugetare;
    Estimarea pretului lucrarilor, devize;
    Intocmirea caietului de sarcini;
    Coordonarea pregatirii pentru licitatie;
    Evaluarea lucrarilor suplimentare aparute in cursul desfasurarii contractului;
    Evaluarea lucrarilor de remediere ce pot aparea in proiect;
    Elaborarea planurilor de cost si a ofertelor.