Ofiter bancar / Junior Trade Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter bancar / Junior Trade Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Cerintele postului:

     Studii superioare in domeniul economic,
     Experienta: minim 2 ani de experienta bancara. Experienta pe o pozitie similara sau cunostinte specifice produselor de trade constituie un avantaj,
     Orientare catre client, capacitatea de a lucra in conditiile unor termene limita si intr-un mediu solicitant, abilitati de planificare si organizare,
     Cunostinte solide de limba engleza, scris si vorbit, alte limbi de circulatie internationala constituie un avantaj,
     Competente: abilitati de comunicare, disciplina, flexibilitate, lucrul in echipa, integritate si loialitate, energie/determinare si incredere, atentia la detalii, executie la timp si de calitate.

    Responsabilitati

    Misiunea:

    Responsabil/responsabila administrarea produselor documentare (scrisori de garantie bancara, incasouri documentare, si acreditivele documentare) pentru a asigura procesarea corecta si in timpul alocat/cerut a datelor:

     Examineaza aplicatiile de emitere/instrumentele aferente produselor documentare in conformitate cu procedurile in vigoare (inclusiv procedurile de conformitate, politicile FEC si standardele minime FEC), precum si regulilor Camerei de Comert de la Paris si regulamentelor BNR aplicabile;
     Examineaza documentatia aferenta tranzactiilor procesate in cadrul produselor documentare (emitere, modificare, avizare, executare, plati, incasari, anulari, cesiuni si transferuri) si efectueaza verificarile specifice pentru respectarea prevederilor procedurilor in vigoare si prevenirea riscurilor la care s-ar putea expune banca;
     Captureaza/inregistreaza datele aferente prduselor documentare in sistemele specifice si verifica corectitudinea, modul complet si respectarea timpului alocat aplicatiilor;
     Captureaza, inregistreaza si verifica speze/comisioane aferente tranzactiilor procesate in cadrul produselor documentare;
     Asigura buna desfasurare a relatiilor cu clientii externi si interni, reprezentand principalul punct de contact pentru clienti in ceea ce priveste aspectele operationale;
     Acopera alte responsabilitati si atributii specifice din aria sa de competenta, delegate in functie de nevoile de afaceri.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (76)