Consilier Piese de Schimb si Service

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.


Vezi toate job-urile Consilier Piese de Schimb si Service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: IPSO Agricultura
Domeniu:
  • Agricultura
  • Customer support - Client service
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 24.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în 2017 confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 500 de angajați și 19 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
    Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
    IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.

    Cerinte

    CERINTE

    Studii de specialitate în domeniile mecanic, electric sau hidraulic
    Experienţă de minim 2 ani în vânzarea de piese de schimb sau alte produse cu caracter tehnic
    Cunoştinţe soft identificare piese de schimb - constituie avantaj
    Cunoştinţe PC - nivel mediu
    Limba engleză obligatoriu - nivel mediu
    Permis de conducere – categoria B

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI

    Vinde piese de schimb şi service (contracte şi intervenţii) la sediul clientului în sectorul geografic alocat
    Organizează inspecţii şi verificări în câmp ale utilajelor agricole pentru clienţii care-i sunt arondaţi şi recomandă
    Programarea acţiunilor de întreţinere a utilajelor
    Preia comenzile de piese de schimb de la clienţi şi le transmite oferte
    Prospectează piaţa, identifică clienţi noi şi ii fidelizează pe cei vechi
    Negociază, încheie şi urmăreste derularea contractului de vânzare
    Participă la târgurile locale şi naţionale şi la prezentări ale serviciilor şi produselor comercializate
    Realizează diverse raportări

    Alte informatii

    PROFIL CANDIDAT

    Abilităţi de comunicare şi negociere
    Ascultare activă
    Persoană serioasă, dornică de învăţare permanentă