Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operational Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Operational Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2018 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Studii superioare (preferabil în domeniul economic și/sau managementul afacerilor);
Nivel de limbă engleză avansat (minim B2);
Experiență managerială (ideal 5-10 ani) – experiență în coordonarea unor departamente și activități diferite poate reprezenta un avantaj;
Experiență în administrarea de clădiri, puncte de lucru poate reprezenta un avantaj;
Eficiență în tratarea problemelor întâmpinate la locul de muncă, inclusiv anticiparea, prevenirea, identificarea și rezolvarea acestora după cum este necesar;
Inițiativă, anticipând ce trebuie făcut înainte de a deveni o necesitate;
Asertivitate și bune abilități de comunicare;
Abilități de utilizare PC (Microsoft office);
Disponibilitate pentru deplasări în tară și străinătate.
Responsabilitati
Administrarea sediului, coordonarea ierarhică a personalului și departamentelor, monitorizarea și controlul activităților desfășurate, în conformitate cu cu procedurile, procesele și normele în vigoare;
Reprezentarea companiei în relația cu prestatarii de servicii și cu instituțiile statului;
Participarea la elaborarea bugetelor și asigurarea respectării acestora;
Comunicarea strategiei companiei și asigurarea implemanetarii acesteia la nivel de sediu;
Participarea activă la derularea și implementarea proiectelor din sediu.
Alte informatii
posibilitatea de a-ți consolida și dezvolta carieră de management într-un mediu de lucru profesionist, dinamic și competitiv.
traininguri de specialitate în țară și în străinătate.
un pachet salarial atractiv.
Cerințe:
Studii superioare (preferabil în domeniul economic și/sau managementul afacerilor);
Nivel de limbă engleză avansat (minim B2);
Experiență managerială (ideal 5-10 ani) – experiență în coordonarea unor departamente și activități diferite poate reprezenta un avantaj;
Experiență în administrarea de clădiri, puncte de lucru poate reprezenta un avantaj;
Eficiență în tratarea problemelor întâmpinate la locul de muncă, inclusiv anticiparea, prevenirea, identificarea și rezolvarea acestora după cum este necesar;
Inițiativă, anticipând ce trebuie făcut înainte de a deveni o necesitate;
Asertivitate și bune abilități de comunicare;
Abilități de utilizare PC (Microsoft office);
Disponibilitate pentru deplasări în tară și străinătate.
Responsabilitati
Responsabilități:
Administrarea sediului, coordonarea ierarhică a personalului și departamentelor, monitorizarea și controlul activităților desfășurate, în conformitate cu cu procedurile, procesele și normele în vigoare;
Reprezentarea companiei în relația cu prestatarii de servicii și cu instituțiile statului;
Participarea la elaborarea bugetelor și asigurarea respectării acestora;
Comunicarea strategiei companiei și asigurarea implemanetarii acesteia la nivel de sediu;
Participarea activă la derularea și implementarea proiectelor din sediu.
Alte informatii
Compania îți oferă:
posibilitatea de a-ți consolida și dezvolta carieră de management într-un mediu de lucru profesionist, dinamic și competitiv.
traininguri de specialitate în țară și în străinătate.
un pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Account Manager with German full remote Aplica fara CV | |
Customer Representative (French-speaking)–Hybrid, Iasi Hybrid | |
Customer Service Representative (Bilingual: Italian/English) – On-site, Iasi Iasi, | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la