Customer Care Agent

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare in curs sau finalizate;
    - Experienta anterioara de lucru constituie avantaj;
    - Abilitati de comunicare si organizare;
    - Orientare spre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilocompaniei;
    - Comunicarea si colaborarea eficienta cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate;
    - Indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative stabilite.

    Alte informatii

    Se ofera:

    - Program de lucru 4, 6 sau 8 ore;
    - Bonus lunar in functie de rezultate;
    - Acces la platforma de cursuri online My Academy;
    - Discount pentru produsele companiei;
    - Abonament medical Medlife/Medicover;
    - Acces la biblioteca Bookster;
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
    - Posibilitati de dezvoltare profesionala;
    - Sala de sport, masaj;
    - Fun room (ping-pong, fussball).