Asistent administrativ – proiect francez (Iasi)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ – proiect francez (Iasi) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană atentă la detalii și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre din Iasi, într-un proiect cu expunere internațională pentru clientul nostru francez.



     



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:




    - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);



    - Experienta in domeniul administrativ sau suport poate reprezenta un avantaj - dar nu este obligatorie ;
    - Cunostinte pachet Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
    - Atenție la detalii și responsabilitate;
    - Bune abilități de comunicare;

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ, principalele misiuni vor fi:




    - Gestionarea aspectelor administrative ale clientului nostru francez  - organizare, implementare si raportare;
    - Actualizarea, verificarea si update-ul informatiilor asupra angajatilor sau activitatilor suport ale clientului francez;
    - Actualizarea, verificarea și trimiterea catre management a tuturor documentelor implicate in procese;
    - Mentinerea legaturii cu clientul francez sau reprezentatii clientului, telefonic si prin email;

    Alte informatii

    Beneficii:



    - Formare individuala prin feed-back-uri si coaching din partea responsabililor directi;


    - Acces la traininguri si workshopuri interne sau internationale;
    - Pachet salarial atractiv (salariu fix si beneficii) ;


    - Curs de limbă franceză ;


    - Home office - in limitele agreate prin pachetul de beneficii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (47)