Asistent administrativ – proiect francez (Iasi)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană atentă la detalii și responsabilă pentru a se alătura echipei noastre din Iasi, într-un proiect cu expunere internațională pentru clientul nostru francez.



     



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:




    - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2);



    - Experienta in domeniul administrativ sau suport poate reprezenta un avantaj - dar nu este obligatorie ;
    - Cunostinte pachet Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
    - Atenție la detalii și responsabilitate;
    - Bune abilități de comunicare;

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ, principalele misiuni vor fi:




    - Gestionarea aspectelor administrative ale clientului nostru francez  - organizare, implementare si raportare;
    - Actualizarea, verificarea si update-ul informatiilor asupra angajatilor sau activitatilor suport ale clientului francez;
    - Actualizarea, verificarea și trimiterea catre management a tuturor documentelor implicate in procese;
    - Mentinerea legaturii cu clientul francez sau reprezentatii clientului, telefonic si prin email;

    Alte informatii

    Beneficii:


     


    - Formare individuala prin feed-back-uri si coaching din partea responsabililor directi;


    - Acces la traininguri si workshopuri interne sau internationale;
    - Pachet salarial atractiv (salariu fix si beneficii) ;


    - Curs de limbă franceză ;


    - Home office - in limitele agreate prin pachetul de beneficii.