Contabil - zona Piata Sudului
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Contabil - zona Piata Sudului active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.07.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Fundatie situata in zona Piata Sudului suntem in cautarea unui
Operator de gestiune.
Acesta va fi responsabil de intocmirea situatiilor si raportarilor de gestiune, stocuri si asigura un suport pentru introducerea in programul contabil a documentelor contabile primare.
Misiuni
Introduce zilnic date din documente primare in aplicatia de gestiune/tabele excel / Saga si se asigura de actualizarea bazei de date
Inregistreaza conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 in tabele excel, aplicatii soft cantitatile de deseuri colectate, tratate, valorificate, transferate,reconditionate, si generate in activitatea Asociatiei
Creeaza situatii/dosare in excel necesare pentru raportarea catre Ecotic si Agentia Regionala pentru Protectia Mediului
Verifica corectitudinea depozitarii deseurilor (pe paleti, cu greutatea, data , denumirea si
codul specificate)
Asigura evidenta stocurilor scriptice si reale pentru fiecare tip de deseu din atelier
Asigura suport tehnic pentru contabilitate si gestiunea administrativa:
- Emiterea de facturi conform dispozitiei de livrare
- Evidenta platilor si a incasarilor prin casa
- Emitere bonuri fiscale si gestionarea casei de marcat
- Emitere dispozitii de plata, de incasare, evidenta deconturilor
Introducere documente contabile in baza de date pentru generare situatii clienti, furnizori, banca, casa
- Sa se asigure ca operatiunile facute sunt corecte si corespund cu documentele
Introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)
Diverse solicitari de sortare, scanare si arhivare documente
Suport tehnic pentru raportare financiara:
- Introducere date in tabelul de buget actualizat conform documetelor contabile
- Pregatire documente pentru diverse raportari si inregistrarea acestora in situatiile solicitate dupa caz
- Participa la operatiuni de inventariere (centralizare documente, introducere in baza de date)
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru
Fundatie situata in zona Piata Sudului suntem in cautarea unui
Operator de gestiune.
Acesta va fi responsabil de intocmirea situatiilor si raportarilor de gestiune, stocuri si asigura un suport pentru introducerea in programul contabil a documentelor contabile primare.
Misiuni
Introduce zilnic date din documente primare in aplicatia de gestiune/tabele excel / Saga si se asigura de actualizarea bazei de date
Inregistreaza conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 in tabele excel, aplicatii soft cantitatile de deseuri colectate, tratate, valorificate, transferate,reconditionate, si generate in activitatea Asociatiei
Creeaza situatii/dosare in excel necesare pentru raportarea catre Ecotic si Agentia Regionala pentru Protectia Mediului
Verifica corectitudinea depozitarii deseurilor (pe paleti, cu greutatea, data , denumirea si
codul specificate)
Asigura evidenta stocurilor scriptice si reale pentru fiecare tip de deseu din atelier
Asigura suport tehnic pentru contabilitate si gestiunea administrativa:
- Emiterea de facturi conform dispozitiei de livrare
- Evidenta platilor si a incasarilor prin casa
- Emitere bonuri fiscale si gestionarea casei de marcat
- Emitere dispozitii de plata, de incasare, evidenta deconturilor
Introducere documente contabile in baza de date pentru generare situatii clienti, furnizori, banca, casa
- Sa se asigure ca operatiunile facute sunt corecte si corespund cu documentele
Introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)
Diverse solicitari de sortare, scanare si arhivare documente
Suport tehnic pentru raportare financiara:
- Introducere date in tabelul de buget actualizat conform documetelor contabile
- Pregatire documente pentru diverse raportari si inregistrarea acestora in situatiile solicitate dupa caz
- Participa la operatiuni de inventariere (centralizare documente, introducere in baza de date)
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil (min. 1 an experienta) Aplica fara CV | |
Contabil Senior Aplica fara CV | |
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (109) |
Raporteaza eroarea la