Contabil - zona Piata Sudului

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Contabil - zona Piata Sudului active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Fundatie situata in zona Piata Sudului suntem in cautarea unui
    Operator de gestiune.

    Acesta va fi responsabil de intocmirea situatiilor si raportarilor de gestiune, stocuri si asigura un suport pentru introducerea in programul contabil a documentelor contabile primare.

    Misiuni
     Introduce zilnic date din documente primare in aplicatia de gestiune/tabele excel / Saga si se asigura de actualizarea bazei de date
     Inregistreaza conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 in tabele excel, aplicatii soft cantitatile de deseuri colectate, tratate, valorificate, transferate,reconditionate, si generate in activitatea Asociatiei
     Creeaza situatii/dosare in excel necesare pentru raportarea catre Ecotic si Agentia Regionala pentru Protectia Mediului
     Verifica corectitudinea depozitarii deseurilor (pe paleti, cu greutatea, data , denumirea si
     codul specificate)
     Asigura evidenta stocurilor scriptice si reale pentru fiecare tip de deseu din atelier
     Asigura suport tehnic pentru contabilitate si gestiunea administrativa:
    - Emiterea de facturi conform dispozitiei de livrare
    - Evidenta platilor si a incasarilor prin casa
    - Emitere bonuri fiscale si gestionarea casei de marcat
    - Emitere dispozitii de plata, de incasare, evidenta deconturilor
     Introducere documente contabile in baza de date pentru generare situatii clienti, furnizori, banca, casa
    - Sa se asigure ca operatiunile facute sunt corecte si corespund cu documentele
     Introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)
     Diverse solicitari de sortare, scanare si arhivare documente
    Suport tehnic pentru raportare financiara:
    - Introducere date in tabelul de buget actualizat conform documetelor contabile
    - Pregatire documente pentru diverse raportari si inregistrarea acestora in situatiile solicitate dupa caz
    - Participa la operatiuni de inventariere (centralizare documente, introducere in baza de date)

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru

    Responsabilitati

    Fundatie situata in zona Piata Sudului suntem in cautarea unui
    Operator de gestiune.

    Acesta va fi responsabil de intocmirea situatiilor si raportarilor de gestiune, stocuri si asigura un suport pentru introducerea in programul contabil a documentelor contabile primare.

    Misiuni
     Introduce zilnic date din documente primare in aplicatia de gestiune/tabele excel / Saga si se asigura de actualizarea bazei de date
     Inregistreaza conform Legii 211/2011, HG 856/2002, HG 1037/2010 in tabele excel, aplicatii soft cantitatile de deseuri colectate, tratate, valorificate, transferate,reconditionate, si generate in activitatea Asociatiei
     Creeaza situatii/dosare in excel necesare pentru raportarea catre Ecotic si Agentia Regionala pentru Protectia Mediului
     Verifica corectitudinea depozitarii deseurilor (pe paleti, cu greutatea, data , denumirea si
     codul specificate)
     Asigura evidenta stocurilor scriptice si reale pentru fiecare tip de deseu din atelier
     Asigura suport tehnic pentru contabilitate si gestiunea administrativa:
    - Emiterea de facturi conform dispozitiei de livrare
    - Evidenta platilor si a incasarilor prin casa
    - Emitere bonuri fiscale si gestionarea casei de marcat
    - Emitere dispozitii de plata, de incasare, evidenta deconturilor
     Introducere documente contabile in baza de date pentru generare situatii clienti, furnizori, banca, casa
    - Sa se asigure ca operatiunile facute sunt corecte si corespund cu documentele
     Introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri)
     Diverse solicitari de sortare, scanare si arhivare documente
    Suport tehnic pentru raportare financiara:
    - Introducere date in tabelul de buget actualizat conform documetelor contabile
    - Pregatire documente pentru diverse raportari si inregistrarea acestora in situatiile solicitate dupa caz
    - Participa la operatiuni de inventariere (centralizare documente, introducere in baza de date)

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (109)