ANALIST PROCESE LOGISTICE

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 27.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    Studii superioare tehnice;
    Experienta minimum 1 an intr-o pozitie similara (Supply Chain) si / sau in industria auto;
    Ințelegerea aprofundată a proceselor de producției, a calității, a lanțului de aprovizionare, a proceselor de cumpărare;
    Abilități excelente de comunicare (scris și verbal);
    Abilitatea de a stabili și menține o comunicare eficientă și bune relații de lucru;
    Abilități puternice interpersonale, abilități analitice, capacitatea de a raționaliza conceptele de afaceri;
    Agilitate, flexibilitate, orientare spre rezultate, rigurozitate, conștientizarea costurilor, atenție la detalii, abilități de negociere;
    Bune abilități organizaționale, inițiativă, motivație;
    Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu foarte dinamic și împotriva termenelor limită;
    Perseverență, atitudine pozitivă, capacitatea de a rezolva probleme;
    Cunoaștinte IT (MS Office professional, SAP reprezintă un avantaj);
    Engleza- nivel avansat- Franceza este un plus.

    Responsabilitati

    Gestionează inventarul Periodic & Cycle Counting, definește și execută acțiuni corective pentru a îmbunătăți acuratețea inventarului;
    Oferă date pentru indicatorii de precizie a stocurilor și analiza discrepanțelor;
    Asigură concordanta dintre fluxul fizic și sistemul informatic (fluxuri, precizia inventarului), creează și gestionează procedura de audit pentru a asigura corectitudinea datelor între fluxul fizic și sisteme;
    Sprijină implementarea noilor proiecte / instrumente la fața locului, asigurând interfața pentru introducerea de noi produse;
    Gestionează funcțional sistemul informatic al lanțului de aprovizionare la fața locului și asigură precizia datelor;
    Actualizează și gestionează sistemul informatic al lanțului de aprovizionare bazat pe introducerea noului proiect;
    Gestionează, întreține și auditează datele tehnice referitoare la sistemele informatice ale lanțului de aprovizionare ca date de bază privind materialele, controlul materialelor și planificarea producției;
    Anticipează posibilele probleme tehnice și de sistem în timp ce definiția produselor noi, propun soluții și întreprinde acțiuni corective adecvate;
    Asigură interacțiunea cu alte departamente din afara grupului de lucru.