Reprezentant servicii clienti - Limba Franceza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant servicii clienti - Limba Franceza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 27.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent al facultatii de Geografie sau Turism, Economie, Comunicare si Relatii Publice, Litere;
    Cunostinte excelente de limba franceza;
    Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu/avansat;
    Bune abilități de navigare pe computer cu cunoștințe de Microsoft Office;
    Cunoștințele despre domeniul turismului reprezinta un avantaj suplimentar;
    Excelente abilități de servire a clienților;
    Deschiderea către coaching și feedback.

    Responsabilitati

    - Principala responsabilitate a acestui rol este de a gestiona cererile online de rezervări de hoteluri pentru clienții francezi;
    - Prelucrarea rezervărilor hoteliere folosind aplicații specifice clientului și orice alte sisteme / instrumente necesare pentru finalizarea sarcinilor;
    - Comunicarea cu clientul prin telefon, chat sau e-mail pentru a asigura procesarea în timp util a cererilor de rezervare;
    - Trimiterea confirmărilor de rezervare / vouchere către departamentele / clientul în cauză;
    - Actualizarea sistemelor cu informații relevante;
    - Modul de gestionare a performanțelor.

    Alte informatii

    BENEFICII
    • Pachet salarial competitiv
    • Bonus pentru abilitățile franceze
    • Bonus pentru performanță
    • Asigurare medicală privată
    • Tichete de masa
    • Contract de muncă pe durată nedeterminată
    • Formare profesională și continuă
    • Construirea unei cariere în cadrul unei echipe multinaționale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca, Floresti,

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (6)