Office Assistant

This job is no longer active!

View all jobs Camera Franceza de Comert, Industrie si Agricultura in Romania active


View all jobs Office Assistant active on Hipo.ro

View all jobs Acquisitions - Logistics - Supplies active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Camera Franceza de Comert, Industrie si Agricultura in Romania
Domain:
  • Acquisitions - Logistics - Supplies
  • Customer Support - Client Service
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 17.07.2019
    Short company description

    Camera Franceza de Comert Industrie si Agricultura in Romania este o comunitatea de business franco-romana care reuneste peste 550 de companii membre. Principalele noastre activitati sunt - crearea de oportunitati de afaceri pentru membrii nostri, servicii de dezvoltare comerciala si profesionala, dialog cu autoritatile publice. Cu peste 100 de evenimente organizate anual, 10 publicatii periodice, numeroase misiuni comerciale si studii de piata, ne dorm sa atragem talente francofone pentru a consolida echipa.

    Requirements

    • Nivel avansat limba engleza
    • Nivel mediu limba franceza
    • Cunostinte de Microsoft Office, mai ales Word si Excel
    • Lucru in echipa
    • Simtul responsabilitatii si flexibilitate, precum si dorinta de a se perfectiona
    • Autonomie, dinamism si entuziasm

    Responsibilities

    • Gestiunea apelurilor telefonice, precum si primirea invitatilor/clientilor la sediul CCIFER
    • Gestiunea corespondentei prin curier
    • Suport logistic pentru organizarea de evenimente
    • Gestiunea comenzilor de birotica pentru birou, precum si comenzi de consumabile
    • Planificarea reuniunilor interne si externe in agendele electronice si rezervarea de sali de intalnire
    • Actualizare permanenta a bazei de date CCIFER
    • Faciliteaza comunicarea atat in interiorul companiei, cat si intre companie si clienti sau parteneri de afaceri, prin fax, email sau telefon, dupa caz
    • Realizeaza activitati de baza pentru departamentul de Resurse Umane (e.g.: faciliteaza realizarea controlului periodic pentru angajati, pregateste documentatia pentru noii angajati- programare medicina muncii, protectia muncii etc.)
    • Realizeaza activitati administrative generale
    • Ofera sprijin cu imprimarea, fotocopierea si indosarierea diverselor documente